Ga naar inhoud

tool voor tikmachine effect


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet iemand misshien een tool. die ik kan gebruiken om grote lappen tekst, het effect van een tikmachine te geven. ik weet dat je bij flash dit per letter per keyframe moet doen. denk alleen dat, dat erg veel werk is voor grote lappen tekst. is er anders een ander programma die dat wel kan. maar ook de mogelijkheeft om dit weer te expoteren naar flash:D alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:48e0c818bb="appletcollection.com"] Author: Gokhan Dagli Mail : info@appletcollection.com Class File : advtypew.class Registration Fee: $39 (You can download and test it.)[/quote:48e0c818bb] en daarbij komt dat dit java is, dus geen flash. En java wordt weinig ondersteunt. Komt door m$ die hadden het niet opgenomen in de nieuwe windows oid. grtzz..
Link naar reactie
er staat mij inderdaad ook iets bij van swish. en dat kun je wel weer mooi comprimeren naar een flash bestand. powerpoint, ben ik ook geen voorstander van. ik denk dat dat veel te lang gaat duren. en letter voor letter tikken, is voor een paar wooordjes leuk maar niet voor lappen tekst. dan kom ik denk ik toch uit op swish. of anders dat java script tool dingetje. die kan ik alleen nog niet testen want ik zit nu achter een mac :-? iedergeval. iedereen bedankt voor zijn of haar inbreng gr j-p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...