Ga naar inhoud

Hover Buttons probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn homepage gemaakt met FrontPage 2000 en maak daar gebruik van Hover Buttons. Alles werkte prima, zowel in preview als na uploaden. Ik gebruikte toen Internet Explorer 5.0 echter na upgraden van de explorer naar 6.0 heb ik problemen met mijn hover buttons, soms zie je ze niet online. Je ziet een grijs vakje en de foutmelding: exception:java.lang.IllegalArgumentException Echter niet altijd bij F5 (refresh) soms wel soms niet. test het bijvoorbeeld op: http://home.hccnet.nl/fam.van.oort/test De 24 "kale" hover buttons werken onder IE5.0 altijd en onder IE6.0 niet allemaal. Wat kan het probleem zijn? Voor IE6.0 gebruikers, zien jullie het zelfde resultaat bij het testen? Bart van Oort
Link naar reactie
Jonges jongen, front page is een scheit programma je kan beter gewoon in notepad typen , zo leer je wat en je kan makkelijker je fouten corrigeren. Ik typ alles wat in in note pad, veel makkelijker... Over die mouse over ( hover) hier zie je weer hoe schijt frontpage is :evil: , het gebruikt er nl een java script voor terwijl er ook gewoon een HTML code voor is... die geeft geen problemen met welke versie van iexp dan ook
Link naar reactie
[quote:282952dcfb="Crovax"]Ik typ alles wat in in note pad, veel makkelijker...[/quote:282952dcfb]In HTML moet je taalgebruik dan wel wat beter zijn dan op dit forum anders kom je bedrogen uit wat betreft de weergave van je pagina's. :D De topicstarter vroeg om een oplossing voor zijn probleem met de hoverbuttons op zijn site, niet om een discussie over het gebruik van [b:282952dcfb]Frontpage[/b:282952dcfb] t.o.v. het gebruik van [b:282952dcfb]Notepad[/b:282952dcfb]!!! Daar zijn trouwens al ellenlange discussies over geweest op dit forum (gebruik daarvoor de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/search.php?sid=154e314ffad65d3bc1eac5464acd28b9]zoekfunctie[/url] van dit forum maar eens voor) :wink: vr.gr.smeenk :wink:
Link naar reactie
Bedankt alvast! Ik moet zeggen dat ik er niet vrolijker op wordt. Ik heb iets gemaakt met een officieel Microsoft programma nl FrontPage 2000 en nu kunnen andere Microsoft programma's zoals IE-5.5 en IE-6.0 die bedoelt zijn om WEB pagina's te kunnen bekijken deze opties van FrontPage niet verwerken. dat is toch iets om droevig van te worden (Ik wordt niet zo snel boos). Ik heb inmiddels begrepen dat Java VM de oorzaak kan zijn en dat wordt door MS niet meer in Internet Explorer ingebouwd. Moet je dus apart downloaden. Dit brengt mij tot een aanvullende vraag: Werken straks ook andere Java-applets niet meer? Groet, Bart van Oort
Link naar reactie
Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ikzelf vermijd die standaard java buttons in Frontpage liever. (ik vermijd frontpage in zijn geheel liever maar dat is een heel andere discussie) Ik denk dat je pagina veel beter op diverse machines en met verschillende browsers werkt wanneer je "gewone" hover buttons maakt m.b.v. gifjes en javascript. Alleen Java gebruiken als het echt niet anders op te lossen is vind ik.
Link naar reactie
[quote:cd06582c81="Bart van Oort"] Ik heb inmiddels begrepen dat Java VM de oorzaak kan zijn en dat wordt door MS niet meer in Internet Explorer ingebouwd. Moet je dus apart downloaden. Dit brengt mij tot een aanvullende vraag: Werken straks ook andere Java-applets niet meer? Groet, Bart van Oort[/quote:cd06582c81] Idd werkt er geen enkele java toepassing meer, dus dat kunnen ook complete programma's zijn. De Java Virtual Machine zit volgens mij (weer) een de windows update. En anders haal je hem bij sun vandaan. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...