Ga naar inhoud

[css] op de pagina link andere kleur


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik wil graag, net zoals je altijd dat visited en active heb in css wil ik graag weten hoe je de pagina waar je op dat moment op ben een andere kleur geven, als link. maar dan zou ik dat dus wel op die manier van active en visited willen hebben, want anders vind ik het te omslachtig. het kan namelijk ook wel met <a class="nu">home</a> kan het ook om mijn half bedachte manier??
Link naar reactie
misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, maar ik wil dus de kleur van een hyperlink veranderen, dat kan automatiesch al als je er al een keer ben geweest(visited), als je de muis indrukt (active). is het ook mogelijk om hiervoor een andere aan te maken bijvoorbeeld: [code:1:5934d64a0f] a.intern:visited{color: #99000; text-decoration: none; text-transform: none; } a.intern:op-deze-pagina-ben-je-nu{color: #99000; text-decoration: none; text-transform: none; } [/code:1:5934d64a0f] alleen, logies dit werkt niet... is het wel moglijk om zoiets te maken??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...