Ga naar inhoud

Welk bedrag voor het aanpassen van een website?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb van iemand de opdracht gekregen om een website aan te passen. Er moeten nieuwe plaatjes worden geplaatst, de tekst moet worden aangepast, er moeten een aantal buttons bij en de achtergrond moet gedeeltelijk worden aangepast. Het gaat in totaal om drie pagina's : de home-pagina en nog twee andere. Hoeveel kan ik hier ongeveer voor vragen? Wat zijn de prijzen in de markt ongeveer? Ik ben geen professional in het maken van website, maar ik heb er wel veel verstand van.
Link naar reactie
[quote:316adcd6ab="ppannevis"]doe je gewoon gratis... je hoeft niet overal GELD voor te vragen ! als de ander wellicht vraagt of je er iets voor wilt hebben, dan zeg je netjes...dat laat ik aan je beleefdheid over !![/quote:316adcd6ab] Ja, zo gaat het zeker lukken, een bestaan opbouwen als webdesigner :roll: Ik weet niet hoeveel werk het is maar laten we zeggen een dag: 100 euro. Je bent tenslotte niet al te ervaren neem ik aan, anders zou je deze vraag niet stellen.
Link naar reactie
tja..wat te vragen: de opdracht ziet er simpel genoeg uit, maar wat moet je er voor doen? plaatje plaatsen is geen moeite maar als je ze eerst ook helemaal webklaar moet maken omdat het gelevert materiaal prut is.... buttons paatsen....lijkt ook simpel...maar moet je ze ook nog ontwerpen/maken/logo's erin of wat dan ook.... achtergrond vervangen: waardoor? ander kleurtje of een complex fotocollage..... en welke kennis wordt van je verwacht: is de site gewoon simpel in html zonder trellel of zit er een andere scriptingtaal achter? en daarnaast: wil je als webdesigner verder of doe je het voor de lol? zet gewoon eens op papier voor die kennis wat voor werk je er voor moet verzetten en het aantal uren dat je er voor nodig hebt. ook duidelijke afspraken maken over het aanleveren van materiaal en op welke manier (kladblaadje of digitaal aangeleverde tekst bv...) dan is het allicht makkelijker om een prijs te bepalen. Kan natuurlijk ook in natura :wink: , lever een wensen- lijstje met verschillende boeken, of cd's of software proggramma's in, kan de opdracht gever daar uit kiezen en zo zelf een prijs ervoor bepalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...