Ga naar inhoud

site geupload...en dan nieuwere versie er niet op te krijgen


anoniem

Aanbevolen berichten

:oops: Ik geef het toe; ik ben een newby, maar mijn eerste proefje, vloog mijn site op. Iedereen een homepage nou ik dan ook graag Nu een wat andere versie ( ja er mag overschreven worden)maar de oude blijft prettig staan. Hoe haal je dat eraf of hoe OVERSCHRIJF ik het ! Gebruik Dremaweaver MX en Cute Pro Boeken zat hier,. maar nergens... dank voor deze weekend hulp ! pp
Link naar reactie
in het maken een beetje. ik heb (vind ik dan) redelijke kennis van css, html en ben nu xhtml aan het leren en alles over standaarden van het w3. tevens bezig php te leren, want ik kan nu alleen maar eenvoudige dingetjes. en ik zou heel graag het stylesheet changer scripts leren, maar dat lukt niet echt. ook ben ik me wat aan het verdiepen in xml en xsl, xslt, maar van websites maken komt het nog niet echt. ben er ook pas sinds de zomervakantie actief mee bezig, daarvoor had ik 2 keer iets geproduceerd, een keer met word en een keer met frontpage. [edit]toen een zkr persoon (ook wel frosto genoemd) me begon uit te leggen dat er ook een source code bestond, ben ik overgestapt naar gewoon html[/edit] grtzz... termin8or 8)
Link naar reactie
nou termin8tor, je blijf nog beschijden. volgens mij heb je er veel verstand van, teminste, als je ziet hoe je mij in een week al (onbewust) geholpen hebt met mijn site! ps kun je niet gewoon je site maken op je pc, helemaal klaar, en dan alles op je server verwijderen, en dan de nieuwe uploaden? of probeer anders eens een ander ftp progje. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...