Ga naar inhoud

een backgroun check...


anoniem

Aanbevolen berichten

mee eens. een achtergrond moet rustig zijn. de kleur kan wel, maar ik zou hem persoonlijk toch iets lichter doen. en je kunt denk ik ook beter ipv een plaatje als achtergrond alleen een klein plaatje onderaan je pagina plaatsen met dat toetsenbord, en de rest met een html code in dezelfde kleur zetten. scheelt een hoop download tijd bij mensen zonder kabel ofzo.
Link naar reactie
[quote:6e8634b5c4="juleswijers"]scheelt een hoop download tijd bij mensen zonder kabel ofzo.[/quote:6e8634b5c4]ik heb het plaatje even opgeslagen en het was 30 kb groot. iemand met 56k download dit met 4kb per seconde 30:4=7,5seconden. Dat lijkt misschien niet zoveel, maar met alle info die erbij komt en ik neem aan ook nog andere plaatjes. zouden mensen wel is vroegtijdig op alt+f4 kunnen drukken. grtzz..
Link naar reactie
duurt inderdaad te lang. maar als je het plaatje gewoon opdeelt in 3 stukken, boven, midden en onder. boven en midden verklein je met een jpg/gif compressor, en het middenstuk laat je weg. gebruik een color picker om de html code van de paars/rose kleur te bepalen, en gebruik die om het grote middenstuk op te vullen. zo kan de pagina zo groot worden als je wilt, een html code neemt geen downloadtijd in beslag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...