Ga naar inhoud

SITE CHECK PLUS VRAAG!!


anoniem

Aanbevolen berichten

www.tiptrading.nl Ik heb alleen nog enkele vragen die ik op internet niet heb kunnen vinden. Ik heb bijvoorbeeld in het menu de bovenste van de 3 groen blokken de tijd en datum gezet. Deze zie ik niet terug op de website. Verder vind ik die zwarte balken in mijn scherm boven bijvoorbeeld home, erg raar. Hoe krijg ik die weg? En in de blauwe balk bovenin het scherm staat als sitenaam newpage 2 hoe krijg ik dat weg? Heren, hartstikke bedankt
Link naar reactie
Je pagina heeft geen eigen stijl op deze manier komt het op mij over. Alles lijk een beetje bij elkaar geplukt. En bij elkaar gezet met frames. Ik zie ook dat jullie je op de beurs richten en dan komt zo'n site niet echt zakelijk over denk ik. Een site die over de beurs gaat moet ook snel zijn en makkelijk te bookmarken. Snel is je pagina voor 56k modems waarschijnlijk niet vanwege de bitmap afbeeldingen. Bookmarken gaat ook moeilijk vanwege het frameset. Horizontale scrollbalken oogt ook niet echt proffessioneel. Ik denk dat u eerst dingen omtrent het web moet leren, zoals html, en bestandtypen als gif en jpeg alvorens u een site moet gaan maken. Aangezien het met m$ frontpage nooit goed zal lukken. grtzz..
Link naar reactie
* res. 800*600 nog steeds scrollen... * http://www.tiptrading.nl/logotiptrading.bmp, haal hier eens de "rek" uit en verander het ook in een JPG ipv een BMP bestandje (dat bedoelen ze hierboven... * Zet je achtergrond vast en verander de maat...(fixed) *Eerste Bannner (van jullie zelf)....de tekst zit niet in de banner maar erbuiten.... etc etc..
Link naar reactie
wat heb je toch met die datum? niet lullig bedoeld maar bijna iedereen die internet gebruikt m$ windows en heeft dus al een datum onderin z'n scherm. Wat heeft het dan voor nut dat jij die datum uitleest en nog ff op je webpagina plakt. ja navigatiebalkje is niet goed meer. de inhoud past er niet op. dat ding is nog steeds een bitmap de achtergrond maakt de tekst er een beetje raar uitzien (onderaan bij de 2e alinea. in netscape werkt je hele navigatiebalk niet meer... dat krijg je met frontapge. je browserondersteuning beperkt zich dus al tot m$ en dan wil je ook nog een datum... lijkt me onnodig. grtzz...
Link naar reactie
Alles wat hierboven staat over die bmp klopt inderdaad... met mijn redelijk vlotte verbindingkje krijg ik de boel maar met moeite binnen. Moet er niet aan denken om de site met m'n laptop (traders in gedachte houdend), modempje en GSM-etje te moeten laden. Vraagje over dat wav-bestandje dat afspeelt als je op home drukt. GRappig, maar wat is het doel? het bestand is vrij groot, maar belangrijker: wat hoor ik nou precies? Tip trader welgroetjes of zo met een prachtige galm. En ja, na tien keer drukken weet ik nu ook wel wat er gezegd wordt. maar da's na tien keer drukken en m'n volume vol open. Modelporto levert een prachtige melding 'Missing Office web components. This page also requires Microsoft Internet Explorer 4.01 (SP-1) or higher... Goh, dacht ik met IE 6.0 te werken. Kijk nog even naar je disclaimer. Regels iets vaker afbreken zodat het netjes onder de balk past. V.w.b. plaatje... bmp = 480 kb....jpg = 40 kb....ik zou het wel weten en de adviezen ter harte nemen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...