Ga naar inhoud

Sitecheck !!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind hem er erg mooi uitzien. Goede kleuren modern en overzichtelijk. Je zou eens wat aandacht moeten schenken aan de afmeting van de site. Hij is voor 1024x768 nog te groot aan de onderkant, en ik vermoed dat daar toch niets meer komt te staan?? Zou ook de naam van de site wat meer opvrolijken. Lijkt iets te simpel in vergelijking met de rest van de site. Succes
Link naar reactie
Euuuhhh... Zie ook hierboven. Waarom zou ik iemands carriërepad willen downloaden? En waarom kan ik je CV niet gewoon bekijken en dán beslissen of ik dat wil downloaden? Wellicht dat je ook met frames zou kunnen werken. Ik heb hier een T1 verbinding liggen, maar bij iedere menuwijziging duurt het toch wel even voordat ook het menu is opgebouwd... Als ik dan de code doorkijk vind ik dat je wel erg veel function hebt, die m.i. nog niet veel effect hebben. Ook duurde het even vooradt ik bij de index terug was. met een fout in de pagina. Pluspunten: Goed kleurgebruik, vooral de horizontale fade van lichtblauw naar lijntjes is geod gevonden. Verder ben ik erg benieuwd naar de content. Thor2002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...