Ga naar inhoud

Planet Idols || wie wil graag mijn idols sitwe checken?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:4b1319479d="katrien"]de site ziet er keurig uit.. maar ...euh...controleer de spelling :cry: en de zinsbouw...[/quote:4b1319479d] Exact! Paar Concrete voorbeeldjes: [list:4b1319479d]Wat zijn Sangers? :-? Waarom heeft Marieke aan de linkerkant van de foto geen hoofdletter? :( Hind is toch echt met een D en niet met een T Stembus is één woord [/list:u:4b1319479d] Verder nog een heleboel d/dt-fouten, onjuist gebruik van hoofdletters (of juist niet, enz. Laatste opmerking: er zijn echt veel meer liedjes van Idols te vinden (weet ik uit zeer-zeer-zeer betrouwbare bron ;)).
Link naar reactie
Ziet er goed uit :D Heb wat kleine dingentjes. De knop downloads heeft geen downeffect. Als je op de tumbnail van een foto drukt lijkt het mij mooier en proffesioneler als er een venster wordt geopend met vaste afmetingen en eventueel zonder menu's. Ook kan je in dat scherm een navigatie inbouwen waarmee je gelijk de rest van de foto's kunt bekijken in het popupscherm. Misschien kan je de scrollbar wat minder opvallend maken door middel van de kleuren aan de passen. Succes
Link naar reactie
[quote:10b8e9f714="firemaster"]De spelling: Ik vind het zwaar ... maar ik ben zwaar dislecties[/quote:10b8e9f714]Het is de reden, maar geen excuus... Als mensen je site bezoeken en ze zien zoiets, dan kunnen ze niet weten dat je dislecties bent en/of het kan ze niet schelen. Je zou de tekst door Word(Perfect) kunnen laten controleren, of gewoon door een vriend(in) of familielid. Verder leuke site, maar volgens mij ben ik één van de weinigen die nog nooit Idols heeft gezien en dus zegt het me niets, maar het ziet er goed uit. - Bas
Link naar reactie
[quote:38218cc749="firemaster"]De spelling: Ik vind het zwaar ... maar ik ben zwaar dislecties en ik weet ook niet waar ik een nederlandse spelling vandaan kan halen. Dus als iemand dat weet?......[/quote:38218cc749] Als je dislectisch bent kun je toch nog wel lezen dat je Hind met een D schrijft? Als je dislectisch bent weet je toch wel hoe hoofdletters werken? En als je dislectisch bent weet je toch wel hoe een spellingschecker werkt? En natuurlijk kun je als je dislectisch bent de verbeteringen, die anderen hebben gemeld, doorvoeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...