Ga naar inhoud

s i t e c h e c k..


anoniem

Aanbevolen berichten

Waarom toch dat onophoudelijke Engels telkens? Je website is voor kinderen en die spreken tegenwoording niet eens meer fatsoenlijk Nederlands. Let ook een beetje op je d's en t's. Verder vind ik het ontwerp vrij slecht. De marquee bij downloads irriteert me mateloos. Enneh voor kinderen????: [size=7:53f3068cd0]Lekker Reppe - Vliegende Panters Harde Stukjes Poep - Vliegende Panters Hitler - Vliegende Panters[/size:53f3068cd0] Verder is er weinig te onderzoeken aan je site. Ik scrollde en selecteerde daarmee per ongeluk een muziekje. Dat is voor mij een ALT+F4 reflex.
Link naar reactie
[quote:4717dd2068]je kunt hier vanalles doen![/quote:4717dd2068]volgens mij moet dat niet "hier" zijn, maar ergens anders, want bij meer zie ik alleen maar links naar andere plekken en dat onderwerp interesseerde me het meest (veel meer was er niet). Misschien moet je die poll veranderen in een keuze, dus ik klik op groen en krijg een groene achtergrond. Verder waarom mag ik je broncode niet bekijken?, is het zo'n zooitje :wink: tot zover...
Link naar reactie
Mijn persoonlijke mening: ehhmmm... na een intro die m.i. totaal onnodig is (waar is die knop "opnieuw" voor??) kom ik op een overmatig blauw/witte -extreem frontpage- pagina welke in stukken wordt gehakt door een aantal frames met grijze (!) lijnen. Lelijk dus :cry: Tot hier aan toe valt me tegelijkertijd op dat het laden nogal erg lang duurt ondanks een behoorlijk snelle kabelverbinding. Dan ff de downloads checken: het eerste wat opvalt zijn de "nogal" afstekende rode letters (en hierdoor dus praktisch onleesbaar) en het "nogal" irriterende marque-dingetje (ook frontpage). Verder weet ik niet hoeveel KB die screenshots zijn maar ook die nemen behoorlijk de tijd om te laden (kan veel minder). Sommige programmaatjes kunnen nog wel voor kinderen maar wat moeten ze in hemelsnaam met 'Notetab Light'? En dan die mp3's..... de tranen liepen serieus over m'n wangen :o :o :o Dit is dus echt [b:2154fd0a51]niet[/b:2154fd0a51] voor kinderen volgens mij maar goed. Het gastenboek geeft de vertrouwde 404 error en slaan we dus ook maar over. Onder de laatste menukeuze (één van de vele...) vind ik welgeteld vijf links naar sites waar je nou niet echt superveel aan hebt. Al met al, huilen met den welbekende pet op.
Link naar reactie
En haal dat zielige code bescherm javascriptje eruit. Of kies er een die ook echt zover gaat dat iemand echt niet meer erachter kan komen. "View, Page Source" werkt toch nog wel... Zeker als je mensen vraagt om naar je site te kijken is het wat vreemd om dezelfde mensen niet de mogelijkheid te bieden eens echt naar je site te kijken. Krijg ook de mededeling bij het starten van muziek dat ik niet de juiste plugin heb. Welke heb ik niet? En volgens mij heb ik die wel. Kan in ieder geval wel midi draaien. -- Edit: typo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...