Ga naar inhoud

[Sitecheck] HotShot Radio


anoniem

Aanbevolen berichten

misschien is het handig om in je hele site css toe te passen ipv een klein beetje en de rest met font tags. [code:1:6b185b31f3]href="http://www.watuwilt.nl/~michiel/hotshot/HotShotRadio.m3u">hier</a>[/code:1:6b185b31f3]dit soort links zijn meestal niet nodig als alles op dezelfde plek staat, bij jou volgens mij het geval hier kun je gewoon[code:1:6b185b31f3]href="HotShotRadio.m3u">hier</a>[/code:1:6b185b31f3]van maken. Dit komt ook voor in je frameset. Het is niet echt nodig maar het scheelt je een hoop code, dus downloadtijd. Misschien is het ook handig om je site gewoon uit de frames te halen aangezien het een beetje onnodig is lijkt me. tot zover..
Link naar reactie
Ik ben het wel eens met mrpoponl over de menubalk, ik stond eerst ook even raar te kijken. De pagina waarvanaf je muziek kunt luisteren vind ik niet erg overzichtelijk. Als ik zou willen luisteren wil ik in een oogopslag zien waar ik moet klikken om de stream te starten. Een menu'tje net als op de homepage zou ik wel makkelijk vinden op die pagina. "WinAmp is een van de meest voorkomende MP3-players, maar heb je deze toch [i:1ef5001e39]niets[/i:1ef5001e39]?" Leuk, een spelfout cursief weergeven :lol: "De Windows Mediaplayer zit standaard op iedere PC met Windows (vanaf 95). " vind ik een beetje overbodige tekst. Verder valt t me op dat je nogal wat gejat hebt van andere (radio)-sites. Je dj-profiellen lijken verdacht veel op die op radio538.nl. En hier maak je me al helemaal niet blij mee: :evil: "Forget the rest, listen 2 the best" lijkt verdacht veel op "[b:1ef5001e39]Mess With [/b:1ef5001e39]the best, die like the rest... :x
Link naar reactie
Allereerst, de slogan; ik vind het een beetje arrogant om te beweren dat die op de jouwe lijkt. je bent een nieuw lid, net zoals ik! Kijk, als je nou een Senior was, dan zou het kunnen, maar ik heb nog never van [b:fddfcd8916]MessWith[/b:fddfcd8916] gehoord, excuses. Verder vind ik het nogal mierenn**ken, ik bedoel; een spelfout, bedankt voor het melden, maar ik vind het onzin om daar een check over te gaan voeren! :-? Over het dj-profiel; gejat van 538? Niet dus! Alle vragen zijn 100% zelf verzonnen. Iemand anders nog commentaar? :roll:
Link naar reactie
Domien Verschuren, Het gaat er niet om dat Mess With the rest, die like the rest nou toevallig op mn nickname lijkt, maar dat het een 'quote' uit de film 'Hackers' uit 1995 is. Net als 'Goooood morning vietnam!!!' uit de gelijknamige film, snap je? En sorry dan van mijn 'belediging' over de gelijkenis met 538, maar kijk maar eens op hun site ([url]www.radio538.nl[/url]) dan zie je waarom ik dat dacht. Vind jij dat spelfouten niet gemeld hoeven te worden op een sitecheck???? :-?
Link naar reactie
[quote:f9ad6ff7d7="domien_verschuuren"]Anders nog iets? :)[/quote:f9ad6ff7d7]ik had een tijdje geleden nog wat gezegd, nog een keer genoemd, maar of je negeert het of je vindt het niet belangrijk.... je menuutje bovenaan is niet echt duidelijk, misschien moet je het gewoon in html schrijven, want als plaatje voegt het niet veel toe, behalve dat een mouseover effect moeilijker wordt, waardoor het onduidelijk is of het een link is of niet... verder loopt het donkerbruine menu boven niet echt mooi over in het gele tekstgedeelte. je flashfilmpje is niet opera en netscape compatible (oeps) je moet de embed tag ook niet weghalen... en als je dat wel doet zorg dan tenminste voor een roodbruine achtergrond, want nu is het daar geheel wit... had ik [url=http://www.watuwilt.nl/~michiel/hotshot/hitshot.html]dit[/url] al genoemd....?
Link naar reactie
[quote:63a1eb0566="termin8or"] je menuutje bovenaan is niet echt duidelijk, misschien moet je het gewoon in html schrijven, want als plaatje voegt het niet veel toe, behalve dat een mouseover effect moeilijker wordt, waardoor het onduidelijk is of het een link is of niet...[/quote:63a1eb0566]Dankjewel, maar aan t menu doe ik verder niets, omdat veel anderen zeggen dat het juist wél mooi is... Toch bedankt voor de opmerking! [quote:63a1eb0566]verder loopt het donkerbruine menu boven niet echt mooi over in het gele tekstgedeelte.[/quote:63a1eb0566]Hmmz, ok, dat weet ik :-S tLukt me niet zo goed om dat te verwerken! [quote:63a1eb0566]je flashfilmpje is niet opera en netscape compatible (oeps) je moet de embed tag ook niet weghalen... en als je dat wel doet zorg dan tenminste voor een roodbruine achtergrond, want nu is het daar geheel wit...[/quote:63a1eb0566]Jaja, ik ben een nep-designer, haha! Ik heb geen idee hoe ik dat verander voor Opera e.d. Ik ga er ff 8eraan! [quote:63a1eb0566]had ik [url=http://www.watuwilt.nl/~michiel/hotshot/hitshot.html]dit[/url] al genoemd....?[/quote:63a1eb0566]Nog niet genoemd nee, maareh... What's wrong with it?
Link naar reactie
[quote:af673b177e="domien_verschuuren"]Nog niet genoemd nee, maareh... What's wrong with it?[/quote:af673b177e]op deze manier kan je jou pagina bekijken zonder frameset dus kunnen anderen je content lenen, of bezoekers krijgen dit als ze bij google jou pagina gevonden hebben. Je moet hiervoor ff een scriptje opzoeken dat zorgt dat je framespagina erbij geladen wordt. voor dat flash als je het filmpje export plaatst die er automatisch een embed tag bij, hou die erin!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...