Ga naar inhoud

vraagje textarea


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo hallo, Ik ben nog niet zo goed in het ontwerpen en al en ik heb de volgende vraag. je hebt websites zoals hier ook is waar de scrollbar niet aan de zijkant zit. Nu heb ik dit ook proberen te doen dmv een textarea, maar dan moet je de hoogte instellen en past hij zich niet automatisch aan het scherm aan. Hoe kan ik dit maken dat dat wel gebeurt?
Link naar reactie
Ik moest eerst even kijken wat je precies bedoeld. Het was mij niet eens opgevallen ! De site staat in een frameset. Dat wil zeggen dat 1 HTML document meerdere andere HTML documenten bevat. <HTML> <HEAD> <TITLE>Computer!Totaal Forum</TITLE> </HEAD> <FRAMESET cols="*,768,*" frameborder=0 border=0 framespacing=0> <FRAME src="leeg.phtml?bgcolor=ffffff" name=links> <FRAME src="phpBB2/index.php" name=ctforum> <FRAME src="leeg.phtml?bgcolor=ffffff" name=rechts> <NOFRAMES> Klik <a href="phpBB2/index.php">hier</a> voor het forum. </NOFRAMES> </FRAMESET> </HTML> In dit geval drie frames die naast elkaar staan. Kijk voor meer uitleg op: http://www.handleidinghtml.nl (HTML --> frames). Olaf
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...