Ga naar inhoud

[Site check] http://www.vrdennis.tk


Aanbevolen berichten

Ik heb het alleens eerder heer neer gezet en zeer nuttige tips gekregen. Ik ben er mee aan de slag gegaan en ik vind persoonlijk goed geslaagd. Er zijn zeker nogal wat punten wat verbeterd kan worden. Enkele punten die ik zelf al weet is dat het niet geheel goed zichtbaar is voor 800*600 users en de site nogal wat traag laad. Dat komt doordat het php zonder thumbnails werkt.. :oops: Natuurlijk oook de popups maar voor een amateur site ben ik niet van plan om een betaalde host te nemen.. Hebben jullie eventueel nog op en of aanmerkingen?
Link naar reactie
Hallo vrdennis. Dat je site in eerste instantie zo langzaam inlaadt is ook te wijten aan mydot.tk... Die hebben daar om de een of andere vage rede een vertraging ingebouwd. Maar hoezo php zonder thumbnails? Waar ik persoonlijk een hekel aan heb zijn de lijntjes onder de links in je menu. dat maakt het samen met de lijntjes van de tabel onleesbaar. Ook een ander lettertype en een iets grijzere kleur zou ik zeker aanraden! Veel van de plaatjes vind ik van niet al te goede kwaliteit!! Van de copyright vermelding onderin zou ik de letters iets lager maken of een ander lettertype kiezen!! [quote:a73e72aecd] Of de versie die als nieuwe pagina geopent wordt (large version). [/quote:a73e72aecd] geopend met een d denk! Ook in het stukje over films. klopt niet alles... ik zou het mainframe ook veranderen! wat informatie geven ofzo. het rechterframe mist een achtergrond in overeenstemming met bijvoorbeeld de wk-stand van de f1! Wat misschien ook wel leuk is om het middenframe ook nog een boven en onderrand te geven!! verder geen commentaar!! in principe leuk opgebouwde site!! Ik ben maar halverwege opgehouden omdat t zelfs met mijn breedbandverbinding veel te lang duurde!! verder niks dan lof!! Jasper
Link naar reactie
het is een beetje een saaie site, veel grijs en wit This site is made with: en dan een php logo: ik heb dus even gekeken en maar een link had de extensie php3, de rest htm... ik denk ook dat de volgorde in het menu niet helemaal in goed volgorde is (copyright zou ik bv onderaan zetten). ook nog veel pixels te zien bij de menuutjes, dat is niet echt netjes.. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...