Ga naar inhoud

Hoe maak ik een Frontpage 2000 website onkopieerbaar?


Aanbevolen berichten

Ik heb een website gemaakt in Frontpage 2000 waarvan ik wil dat anderen hem niet gaan jatten als ie online staat. Soort read only dus. De plaatjes moeten alleen te bekijken zijn, de tekst moet geblokt zijn, etc,etc,etc. Kan dit in Frontpage 2000....en zo niet in welke webpageprog. kan het wel....(tenzij het helemaal niet kan). Laterrrrr.
Link naar reactie
[quote:64b0e95c4a]De plaatjes moeten alleen te bekijken zijn[/quote:64b0e95c4a] Sorry, maar plaatjes zijn niet te beveiligen, er zijn 101 trucjes om die gewoon te downloaden. Het enigste wat je kan doen is of tekst of een watermerk door de plaatjes heen zetten. Of je tekst kan beveiligen dat weet ik niet, zo gauw ik naar je website gaat staat hij bij mij in de map temp. en dan kan ik er gewoon alles meedoen wat ik wil, dus ik denk niet dat tekst ook is te beveiligen.
Link naar reactie
Het is onmogelijk, en ik herhaal: onmogelijk, om dingen te beveiligen die mensen moeten downloaden om te kunnen bekijken (enkele streaming media daargelaten). En het proberen is even leuk, maar voor bezoekers irritant. Waarom zou je het doen? Als men het wil hebben krijgen ze echt wel, als ze het niet willen hebben proberen ze het niet. Gewoon laten dus. - Bas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...