Ga naar inhoud

Start Site?


Aanbevolen berichten

opslaan als blaat.htm ==> openen in IE ==> preview :). Maar als ik jou was zou ik niet meteen met kladblok beginnen. Ik zelf ben met frontpage begonnen. Zo leer html sneller. Je maakt bv tabellen door op invoegen en dan op tabel te klikken. Daarna kijk je naar de code die frontpage daarvoor gebruikt. Ik heb zo ongeveer 2 of 3 sites gemaakt en nu kan ik alles met kladblok.
Link naar reactie
[quote:7ee492eeb8="player#25"]Welk programma is het beste om te gebruiken?[/quote:7ee492eeb8] Hangt er vanaf hoeveel tijd je erin wilt steken. Frontpage voor iemand die bijna geen tijd heeft, dreaweaver gewoon voor iemand die meer tijd heeft en dreamweaver code-editing met normaal voor iemand die er zin in heeft.[quote:7ee492eeb8="player#25"]Hoe kan ik hem op internet zetten?[/quote:7ee492eeb8] Via FTP, zit in dreamweaver ingebouwd, ook in frontpage (al weet ik dat laatste niet zeker), maar anders met een ftp programma.[quote:7ee492eeb8="player#25"]Is er ook goede uitleg over het maken van een site te vinden?[/quote:7ee492eeb8]Ikzelf heb de volgende boeken in het begin gelezen en ik kan ze aanbevelen: Basiscursus HTML 4.01, HTML 4 voor gevorderden (eigenlijk meer een uitbreiding op het eerste boek), ook een handige is een nieuwe van deze schrijver Basiscursus dreamweaver MX. Maar er zijn genoeg alternatieven suc6
Link naar reactie
[quote:ce6f1b34d8]Welk programma is het beste om te gebruiken? [/quote:ce6f1b34d8] Als je net begint Frontpage, als je dit een tijdje gebruikt heb en je snap iets meer over html, dan zou ik overstappen naar dreamweaver of kladblok. Ikzelf vondt dreamweaver en kladblok te moeilijk om mee te beginnen, na wat gespeel in frontpage gaat dreamweaver nu beter. [quote:ce6f1b34d8]Hoe kan ik hem op internet zetten? [/quote:ce6f1b34d8] Dat kan rechtstreeks in frontpage. bestand>web publiceren. Oh, en voor een goede uitleg, zie de links van teacher. :wink:
Link naar reactie
Als je voor het eerst begint en je weet bijwijze van spreken nogeneens wat html betekent, dan vindt ik frontpage makkelijker om in te beginnen. Na 2 websites gemaakt te hebben in frontpage, en ervaringen te hebben opgedaan met html en javascript, ben ik nu bezig in dreamweaver. Een goede cursus is trouwens ook dit forum, als ik ergens niet uitkwam dan zocht ik dat hier op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...