Ga naar inhoud

[SiteCheck] KILL-Clan site


Aanbevolen berichten

Hoi Chakotay, Persoonlijk vind ik de layout wat koud; ok het past er wel wat bij, maar ik krijg geen gevoel dat ik lang op deze site wil blijven hangen - niet verkeerd bedoeld hoor. :wink: - Het is wat lastig navigeren, vooral vanuit het forum, aangezien (ik geloof) alle pagina's in hetzelfde venster worden geopend en ik geen verwijzigen terug naar de index kan vinden. Ja, met de Back-button... Verder ziet het wel ok uit geloof ik... ...Ahead Warp Factor 2 Number One....Engage! :P
Link naar reactie
Het ziet er wel allemaal lekker strak uit... zou je de tables (iig de content van je mailpage) iets minder breed kunnen maken? Nu is het beeldvullend, en misschien is het mooier om het op 65% oid te zetten. gooi je forum navigatie om. Maar briefjes met de titel van de links, gooi ze in een koektrommel, goed schudden, en dan maar sorteren op relevantie. Links die met elkaar te maken hebben bij elkaar. Van onder naar boven, van links naar rechts. enneh: [quote:d0f1f80ab0]Icicle template by Nick Mahon [/quote:d0f1f80ab0] Dus toch.... Wat heb je nou precies zelf gemaakt???
Link naar reactie
Het is idd op een forum template gebaseerd omdat het dan mooi bij elkaar past vind ik. De hele site heb ik helemaal zelf gemaakt en het forum is gewoon een gehackte phpBB2. [quote:300616be04]Maar briefjes met de titel van de links, gooi ze in een koektrommel, goed schudden, en dan maar sorteren op relevantie. Links die met elkaar te maken hebben bij elkaar. Van onder naar boven, van links naar rechts. [/quote:300616be04] Wat bedoel je precies? Dit: http://members.lycos.nl/cmdrforums/forum/links.php?c=all ? Dat gaat nog van het forum weg, want het hoort er helemaal niet bij. ;) [quote:300616be04]- Het is wat lastig navigeren, vooral vanuit het forum, aangezien (ik geloof) alle pagina's in hetzelfde venster worden geopend en ik geen verwijzigen terug naar de index kan vinden. Ja, met de Back-button... [/quote:300616be04] Klopt, het forum en de site staan los van elkaar. Ik zal dan de navigatie van het forum veranderen. Thx. :) [quote:300616be04]zou je de tables (iig de content van je mailpage) iets minder breed kunnen maken? Nu is het beeldvullend, en misschien is het mooier om het op 65% oid te zetten. [/quote:300616be04] Zal er wat aan doen. Weet niet of het er mooier op wordt, maar vooruit. ;)
Link naar reactie
Ja, luister eens, wat maakt het uit waar iemand het mee maakt? [img:06b201fe9e]http://www.startrek.nl/forum/images/smiles/frown.gif[/img:06b201fe9e] Het gaat om het eindresultaat of niet dan? Als je Frontpage niet fijn vindt om mee te werken, dan doe je het met kladblok voor mijn part, maar ga niet iemand anders lopen afzeiken: "Hij gebruikt Frontpage, DUS zijn site is slecht.". Das echt onzin... [img:06b201fe9e]http://www.startrek.nl/forum/images/smiles/shake.gif[/img:06b201fe9e]
Link naar reactie
Misschien dat je de template iets kunt aanpassen (andere plaatjes voor het forum gebruiken bijvoorbeeld). Het lettertype is niet overal gelijk. Je kunt beter 1 standaard lettertype gebruiken omdat het rustiger overkomt en beter te lezen is. Afgezien van de navigatie in het forum (wat al eerder werd genoemd) vind ik het een mooie site en overzichtelijke site. Misschien dat je later kunt overstappen naar een andere host. Lycos is niet bepaald snel namelijk :wink:
Link naar reactie
[quote:b90214a3c6="matel"]Misschien dat je de template iets kunt aanpassen (andere plaatjes voor het forum gebruiken bijvoorbeeld). Het lettertype is niet overal gelijk. Je kunt beter 1 standaard lettertype gebruiken omdat het rustiger overkomt en beter te lezen is. [/quote:b90214a3c6] Is dit alleen voor het forum bedoeld of ook voor de site? Want op de site heerst Verdana. :) (En Arial voor de koppen). [quote:b90214a3c6] Afgezien van de navigatie in het forum (wat al eerder werd genoemd) vind ik het een mooie site en overzichtelijke site. [/quote:b90214a3c6] Je bent de eerste geloof ik. :P Thx. ;) [quote:b90214a3c6] Misschien dat je later kunt overstappen naar een andere host. Lycos is niet bepaald snel namelijk :wink:[/quote:b90214a3c6] I know, I know. Maar afgezien van de snelheid is Lycos toppie: PHP, MySQL, 50 MB webspace. En in een betaalde host heb ik (nog) geen zin in. :)
Link naar reactie
[quote:c858f887a4="Cmdr Chakotay"]Ja, luister eens, wat maakt het uit waar iemand het mee maakt? [img:c858f887a4]http://www.startrek.nl/forum/images/smiles/frown.gif[/img:c858f887a4] Het gaat om het eindresultaat of niet dan? Als je Frontpage niet fijn vindt om mee te werken, dan doe je het met kladblok voor mijn part, maar ga niet iemand anders lopen afzeiken: "Hij gebruikt Frontpage, DUS zijn site is slecht.". Das echt onzin... [img:c858f887a4]http://www.startrek.nl/forum/images/smiles/shake.gif[/img:c858f887a4][/quote:c858f887a4] Hoi Cmdr Chakotay (trekkie fan by any chance...?), Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Het is alleen wel zo dat Frontpage het soms niet zo nauw neemt met de HTML conventies zoals die door W3c zijn opgesteld. Dat levert soms baggercode op die in niet alle browsers even goed wordt laten zien. Mocht je een keer aan Dreamweaver kunnen komen dat mooiere HTML op en werkt ook nog eens prettiger. Voor de rest ziet je site er inderdaad strak uit. Voor de doelgroep (Clans om games te spelen) zou ik wat aggresievere kleuren kiezen. Niet die koele kleuren. Het ziet er nu ook heel erg 'skin'-achtig uit als je begrijpt wat ik bedoel. Er mist een 'personal touch' zeg maar. Groeten van een andere Star Trek (NG, etc...) fan.
Link naar reactie
met frontpage kun je inderdaad pagina's redelijk maken. maar probeer jij maar is wijs te worden uit je broncode. als je dan een data base wil implementeren, vergeet het maar. het is natuurlijk niet helemaal juist om te zeggen dat als je frontpage gebruikt je site per definitie slecht is, maar jij hebt zelf eigenlijk alleen maar copy&paste gebruikt om deze site te maken. plaatje kopieren, plakken in frontpage en een tekstje erbij. dat kan iedereen en dan denk ik toch dat je wel wat meer moeite had kunnen doen. bijvoorbeeld het design laten, maar zorgen voor een perfecte broncode zonder <font> tags en dergelijke. suc6
Link naar reactie
[quote:39aae01d2f="LibraOne"] Hoi Cmdr Chakotay (trekkie fan by any chance...?), [/quote:39aae01d2f] hehe, ja idd. Vooral Voyager. :P [quote:39aae01d2f] Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Het is alleen wel zo dat Frontpage het soms niet zo nauw neemt met de HTML conventies zoals die door W3c zijn opgesteld. Dat levert soms baggercode op die in niet alle browsers even goed wordt laten zien. Mocht je een keer aan Dreamweaver kunnen komen dat mooiere HTML op en werkt ook nog eens prettiger. [/quote:39aae01d2f] Ja, alleen heb ik er [b:39aae01d2f]voorlopig[/b:39aae01d2f] het geld niet voor en zo veel wordt die site denk ik niet bezocht, dus de kans is erg klein dat het niet goed werkt. En ik wil .php gaan leren dus... :) [quote:39aae01d2f] Voor de rest ziet je site er inderdaad strak uit. [/quote:39aae01d2f] Thx, volgens de meesten is ie [b:39aae01d2f]te[/b:39aae01d2f] strak. ;) [quote:39aae01d2f] Voor de doelgroep (Clans om games te spelen) zou ik wat aggresievere kleuren kiezen. Niet die koele kleuren. Het ziet er nu ook heel erg 'skin'-achtig uit als je begrijpt wat ik bedoel. Er mist een 'personal touch' zeg maar. [/quote:39aae01d2f] Ik snap je, maar ga eens naar de vorige [url=http://members.lycos.nl/Cmdr_Chakotay]site[/url] en ook naar het vorige [url=http://members.lycos.nl/cmdrforums/phpBB2/index.php]forum[/url]. De site ziet er niet uit en past totaal niet bij het forum. Ik wou dus iets wat bij elkaar paste en sinds ik geen templates voor forums kan maken, deed ik het zo maar. ;) [quote:39aae01d2f="termin8or"]met frontpage kun je inderdaad pagina's redelijk maken. maar probeer jij maar is wijs te worden uit je broncode. als je dan een data base wil implementeren, vergeet het maar. [/quote:39aae01d2f] Dat was ik voorlopig niet van plan. Moet je MS Word eens proberen en dan de broncode eens zien. [b:39aae01d2f]Dat[/b:39aae01d2f] is pas een ramp :P [quote:39aae01d2f] het is natuurlijk niet helemaal juist om te zeggen dat als je frontpage gebruikt je site per definitie slecht is, maar jij hebt zelf eigenlijk alleen maar copy&paste gebruikt om deze site te maken.[/quote:39aae01d2f] Valt heel erg mee hoor. :-? Heb alle tabellen zelf gemaakt, ook de forumulieren. Alleen het design is dus 'gekopieerd' (kleurcodes e.d.), maar da's dan ook alles. [quote:39aae01d2f] plaatje kopieren, plakken in frontpage en een tekstje erbij. dat kan iedereen en dan denk ik toch dat je wel wat meer moeite had kunnen doen. bijvoorbeeld het design laten, maar zorgen voor een perfecte broncode zonder <font> tags en dergelijke. [/quote:39aae01d2f] Zonder <font> tags? Hoe wou je er dan een font aan geven (ben geen expert met HTML, maar dat wisten jullie al ;))
Link naar reactie
[quote:298db4361e="Cmdr Chakotay"]Ja, alleen heb ik er [b:298db4361e]voorlopig[/b:298db4361e] het geld niet voor en zo veel wordt die site denk ik niet bezocht, dus de kans is erg klein dat het niet goed werkt. En ik wil .php gaan leren dus... :)[/quote:298db4361e]hmm je hebt ook kladblok, en er zijn nog wel een paar goede html editors (gratis) alleen die hebben niet het visuele gedeelte, maar dat heb je eigenlijk ook niet nodig als je een boekje hebt gelezen, html is errug makkelijk.[quote:298db4361e="Cmdr Chakotay"]Dat was ik voorlopig niet van plan. Moet je MS Word eens proberen en dan de broncode eens zien. [b:298db4361e]Dat[/b:298db4361e] is pas een ramp :P[/quote:298db4361e]met word maakte ik mn eerste website, weliswaar nooit online gegaan, maar het kan wel. ik heb later nog wel is de broncode bekeken, ik heb toen kladblok gauw weer dichtgedaan. :wink: [quote:298db4361e="Cmdr Chakotay"]Valt heel erg mee hoor. :-? Heb alle tabellen zelf gemaakt, ook de forumulieren. Alleen het design is dus 'gekopieerd' (kleurcodes e.d.), maar da's dan ook alles.[/quote:298db4361e]ja maar wel in frontpage en dan heb je in een seconde een formulier, maar ja het maakt mij niet veel uit.[quote:298db4361e="Cmdr Chakotay"]Zonder <font> tags? Hoe wou je er dan een font aan geven (ben geen expert met HTML, maar dat wisten jullie al ;))[/quote:298db4361e]css, dit is een opmaaktaal waar je alles mee kan, [url=http://www.xs4all.nl/~werksman/webmees/css_intro.html]klik![/url]. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...