Ga naar inhoud

HERNIEUWDE SITE CHECK TIPTRADING.NL


anoniem

Aanbevolen berichten

[url=http://www.tiptrading.nl]de link[/url] altijd handig dat scrollding bovenaan is niet echt professioneel. Het ziet er al wel beter uit. Probeer html te begrijpen icm css. Dat zal het er nog beter uit komen te zien. Aand de zijkant vindt ik die reklame dingen niet echt mooi. (beurs.nl enz.) Hij doet het ook al beter met ns7 grtz..
Link naar reactie
[quote:731f29d0a6][color=green:731f29d0a6][/color:731f29d0a6]Schrijf u hier in voor de gratis nieuwsbrief en verbeter uw rendement[/quote:731f29d0a6] [color=black:731f29d0a6][/color:731f29d0a6]Deze tekst staat nog steeds naast het venstertje. (IE5,5) Het plaatje linksboven staat er maar gedeeltelijk op, + is nog erg groot (99Kb). Zo is hij nog maar 4Kb [img:731f29d0a6]http://www.stoutjes.nl/images/logonieuw-kl.jpg[/img:731f29d0a6] En voor het achtergrondje van het linkerframe geld hetzelfde (149Kb als gif) En zo nog 4 Kb als jpg [img:731f29d0a6]http://www.stoutjes.nl/images/achtergrondtje.jpg[/img:731f29d0a6] Op deze manier is de kwaliteit hetzelfde gebleven (alhoewel hij sowieso niet fantastisch is), maar je pagina wordt wel sneller geladen. :o Alleen is deze achtergrond wel bedoeld voor je linkerframe? Of komt hij er op je main-frame ook nog te staan? (toch niet de 149Kb versie hè)
Link naar reactie
Zowel de vormgeving als de teksten zijn dermate amateuristisch dat ik niet denk dat er iemand met een gezond verstand zijn geld via deze website op het spel gaat zetten. Het geheel heeft de uitstraling van een 18-jarige die wanhopig met de stoere jongens mee wil doen. Ik heb geen verstand van beleggen dus wie weet is je idee heel goed. Wil je er serieus mee aan de slag: - Huur een echte designer in en gebruik wat hij/zij maakt. - Zoek iemand die kan schrijven. - Een column is geen beschrijving van welke aandelen je zoal hebt verhandeld de afgelopen week. Een goeie column verrast de lezer met orginele invalshoeken en een beschouwende en humoristische blik. Columns maken is een vak wat maar weinig mensen echt beheersen, zoals die op jouw site pijnlijk aantoont. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer je niet af te kraken maar te helpen: met deze site gaat je idee niet werken.
Link naar reactie
ik vind de site niet slecht, maar er kan inderdaad nog heel wat verbeterd worden. ga om te beginnen eens na: wat verdien je nu precies met die banners? heb je dat geld echt nodig? gooi ze er anders aub af, banners maken een site heel amateuristisch, slecht zelfs. (ook al hebben grote sites ze ook vaak). en bij contact staat nog een bravenet logo, dat zou ik zeker weghalen. (gewoon via html) nog beter: maak zelf een klein formuliertje! is echt niet moeilijk, en staat een stuk beter als het gesponsorde bravenet. succes!
Link naar reactie
Ga eens kijken bij een professionele trader. Ik weet niet waar je je informatie vandaan hebt, maar snelheid van nieuws is voor beleggers een must. Zonder deze informatiestroom zal het concept denk ik niet aanslaan. Werk zelf in de financiele wereld, en moet je zeggen dat er op dit moment voor de grootbaken geen brood te verdienen valt, dus ik denk dat een beginner in deze branch het helemaal kan vergeten. Een trader moet eerst het vertrouwen van zijn relaties winnen en dat zal heel erg moeilijk voor je zijn op dit moment. Groeten
Link naar reactie
[quote:33480b45ca="arny"]Zowel de vormgeving als de teksten zijn dermate amateuristisch dat ik niet denk dat er iemand met een gezond verstand zijn geld via deze website op het spel gaat zetten. Het geheel heeft de uitstraling van een 18-jarige die wanhopig met de stoere jongens mee wil doen. Ik heb geen verstand van beleggen dus wie weet is je idee heel goed. Wil je er serieus mee aan de slag: - Huur een echte designer in en gebruik wat hij/zij maakt. - Zoek iemand die kan schrijven. - Een column is geen beschrijving van welke aandelen je zoal hebt verhandeld de afgelopen week. Een goeie column verrast de lezer met orginele invalshoeken en een beschouwende en humoristische blik. Columns maken is een vak wat maar weinig mensen echt beheersen, zoals die op jouw site pijnlijk aantoont. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer je niet af te kraken maar te helpen: met deze site gaat je idee niet werken.[/quote:33480b45ca] Geheel mee eens!!! En drop het geluid ook. Achtergrondmuziekjes zijn zeer onprofessioneel, al helemaal voor een site over beleggen!
Link naar reactie
je scrolltext loopt de verkeerde kant op!!! wat moeilijk lezen zo [code:1:1b6af56940]<marquee scrolldelay="40" width="639" height="14" scrollamount="5" direction="right"><b>Welkom op de vernieuwde site van Tiptrading.nl...een nieuwe column en een nieuwe korte termijn tip. Zeer de moeite waard...</marquee></font></p>[/code:1:1b6af56940] Direction moet left zijn!! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...