Ga naar inhoud

SiTe CheCk GeVraaGd


Aanbevolen berichten

ZaL iK dAn MaAr HeT sPiTs AfBiJtEn? Ik vind hem erg slordig moet ik zeggen; je buttons zijn niet transparant, je gebruikt meerdere fonts doorelkaar en die vier icons rechtsbovenin zijn niet van jezelf [alleen al overduidelijk als je de rest van het 'grafische' gedeelte ziet], achtergrond loopt niet door, wat opzich geen ramp is, maar maak er dan een 'einde' aan en laat de rest dan ook niet meeschalen. Vraagje: wat doet die bloem daar links? Ik vind het een bijelkaar geraapt zooitje eik, maar heeft opzich wel potentie als je hem verfijnd en de site wat meer tot een geheel maakt.
Link naar reactie
Ik tel van boven naar beneden 4 balken (lichtblauw, wit, blauw, geel gestreept) en dan in het inhoud-frame ook nog een blauwe balk. Breng daar meer eenheid en rust in. Vraag je af wat de functie van zo'n balkje is. (die bloem snap ik ook niet) Verder, ook weer van boven naar beneden: - B.J. Visser sierbestrating - B.J. Visser sierbestrating te Dokkum. etc. - Steengoede bestrating - Uw bestrating, onze zorg - Wij zorgen voor een steengoede bestrating. En dat nog afgezien van het menu links. Je gaat je bijna afvragen om wat voor bedrijf het eigenlijk gaat :wink: Is dus overdreven en dus niet zinvol. Zet een duidelijke slogan (en geen gewone letters, maar gifje o.i.d.) bij het logo. Dat is voldoende en zorgt voor rust en duidelijkheid. Succes.
Link naar reactie
Vraag even de bron op, en je weet meteen waarom de site zo'n kleurige chaotische boel is: [b:05d509f2b7]Frontpage 4.0[/b:05d509f2b7]. Nee, stil, nu geen Frontpage discussies gaan opstarten. [img:05d509f2b7]http://darkblue.homeftp.net/Bill-over-FP.gif[/img:05d509f2b7] :) Enfin, het ligt mij vooral aan het theme, denk ik, dat eigenlijk totaal niet bij het doel van de site past. Ik bedoel, Genic, als je dit plaatje: [img:05d509f2b7]http://www.bjvisser.nl/test/site/images/image05.gif[/img:05d509f2b7] Nou even vervangt door een mooi plaatje van een stukje gele sierbestrating, dat je zelf op internet zoekt !en vooraf op maat maakt! dan is het al heel wat toepasselijker. En die knoppen rechts bovenin...tsja... écht Windows... maar tot de tijd dat je zelf knoppen wilt maken kun je ze best laten staan. Naar mijn mening is de content origineler dan het design, dat ziet er uit als een standaard theme. Dus ietsie meer creativiteit!
Link naar reactie
[quote:b3af199241="teacher"]En Genic én Phrea én Toeter én Bill in 1 topic... back to the old days :) off-topic... ik weet het.. 8)[/quote:b3af199241] Hou op :cry: daar word ik emotioneel van ... :wink: Het enige wat nu nog ontbreekt is het eeuwige onderling gekibbel :D Hey maar al die knopjes zijn Flash! Is dat echt nodig? Als je er gewoon tekstlinks van maakt, zijn ze veel netter, en zonder dat gele achtergrondje. Trouwens, de witte tekst in de blauwe balk is slecht te lezen. Vet zetten, of ander lettertype?
Link naar reactie
Klopt!, dat er verschillende en te veel aan lettertypen zijn (de klant moet daarin nog een keuze maken) Klopt!, dat er verschillende en te veel aan slogans zijn (de klant moet daarin nog een keuze maken, kan zelf niks bedenken....) Klopt niet! dat deze site in Frontpage is gemaakt, maar FP is er wel bij gebruikt....(teksten....) Knopjes in Flash.....lang leve Dreamweaver... Plaatje links boven in...ben er nog niet over uit....moet iets met sfeer zijn...moet slaan op tuinen/planten etc.. Logo, links bovenin....te klein? Wel te onduidelijk denk ik.. Icons zijn niet van mijn eigen hand....klopt....soort van XP buttons....(klant is gek op W XP....) Achtergrond moet meeschalen(in IE 5.5, bij mij wel..)....stopt niet mooi....nog geen mooie oplossing voor... Verder, Mijn dank is wederom groot voor de welgeplaatste opmerkingen, binnenkort het vervolg....
Link naar reactie
sla die flash dingen dan tenminste op als transparante graphics, of gebruik gewoon css, verkort de laadtijd drastisch en ziet er denk ik wat beter uit. Die knoppen bovin zijn echt totaal niet goed voor deze site, het lijkt meer knip en plakwerk. Bovenaan de pagina staat een beetje css voor je scrollbalk maar dit kwam ik ook nog tegen:[code:1:c7beb177dd]<font color="#000000" face="Arial" size="2">[/code:1:c7beb177dd]doe het dan allemaal in css. Even tegen iedereen die zegt dat je met frontpage niks moois kan maken: das natuurlijk niet waar als je bij frontpage2002 gewoon de html gaat editen, moet het uiteindelijk wel lukken een goede broncode te krijgen, al zullen de meeste mensen al snel voor kladblok kiezen. suc6
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Volgens mij ben ik de enige hier die met een standaard grijze achtergrond werkt (in windows explorer etc.) Duz ik zie alle sites waar de achtergornd niet is gedefineerd ook als GRIJS. Das niet zo prettig dan, overloop naar images gaan niet zo goed. Dus defineer ff dat je achtergrond WIT moet. ps. altijd dat off-topic gedoe van de mods, je zou ze gewoon bannen:P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...