Ga naar inhoud

site check: familie-schinkel.nl ( loopt vast ? )


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb de afgelopen weken hard gewerkt aan onze familie-site www.familie-schinkel.nl, maar nu blijkt dat sommige bezoekers foutmeldingen krijgen of hem zelfs helemaal niet geopend krijgen. De site is gemaakt in dreamweaver4.0 wie kan hem voor mij eens uittesten en mogelijk ook advies geven over de oorzaak van de problemen ? hartelijk dank alvast
Link naar reactie
Die site laat idd mijn browser crashen (IE5.5). Mozilla laat wel een website zien. Ik denk dat het komt door de berg achtergrondgeluidjes: [i:558e71a1ea] <embed NAME='CS1041809230790' SRC='sounds/Tim_koeieloei.wav' LOOP=false AUTOSTART=false MASTERSOUND HIDDEN=true WIDTH=0 HEIGHT=0> </embed><embed NAME='CS1041809348990' SRC='sounds/Tim_oliebol.wav' LOOP=false AUTOSTART=false MASTERSOUND HIDDEN=true WIDTH=0 HEIGHT=0> </embed> <embed NAME='CS1041809380240' SRC='sounds/Tim_gelukkig%20nieuwjaar.wav' LOOP=false AUTOSTART=false MASTERSOUND HIDDEN=true WIDTH=0 HEIGHT=0> </embed> <embed NAME='CS1043598334850' SRC='sounds/BabyCrying.wav' LOOP=false AUTOSTART=false MASTERSOUND HIDDEN=true WIDTH=0 HEIGHT=0> </embed> <embed NAME='CS1043598345830' SRC='sounds/Whistle.wav' LOOP=false AUTOSTART=false MASTERSOUND HIDDEN=true WIDTH=0 HEIGHT=0> </embed> <embed NAME='CS1043792981850' SRC='sounds/cuckoocl.wav' LOOP=false AUTOSTART=false MASTERSOUND HIDDEN=true WIDTH=0 HEIGHT=0> [/i:558e71a1ea] Gooi die er eens uit... t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...