Ga naar inhoud

sitecheck: fluffy.tk


Aanbevolen berichten

1. Ik heb een bloedhekel aan pop-ups 2. niet netjes om je site alleen aan te bieden aan mensen met 1024x768 3. je counter doet het niet 4. die scroll balk gaat wat snel, of anders moet je er andere (zachtere) kleuren in gebruiken, want ik word er een beetje duizelig van :) Voor de rest vind ik het netjes. Simpel maar doeltreffend en duidelijk.
Link naar reactie
tnx, ik haat ook popups, maar et is de enigste die eigenlijk hoort te verschijnen, dat gratis dot.tk domein is echt nog goe, en ik zou nie graag hebbe da ze geld beginne vragen ofzo, dus doe ik iets om ze wat te steunen natuurlijk. als er andere verschijnen, dan ligt dat aan enige andere dingen denk ik :-? die teller en die scrollbar zal ik zo vlug mogelijk aanpassen(als ik nu enkel de snelheid aanpas, zou da ook goe zijn???), tnx anyway, en ik ben momenteel enkel bezig aan een site voor die resolutie, maar je hebt wel gelijk, het is nie schoon van me. Bedankt voor de reactie :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...