Ga naar inhoud

Wat valt er te verbeteren aan m'n website?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Dit is mijn eerste berichtje hier. Ik heb zelf een website, die bestaat uit twee onderdelen: eentje gaat over mijn eigen muziek, die ik zelf schrijf. De andere is een fanpage over progressieve rock. Ik denk dat er nogal veel te verbeteren valt aan mijn website. Bijvoorbeeld aan de navigatie. Hebben jullie goede tips om mijn website te verbeteren? Ik gebruik Dreamweaver 2 en ben voor de rest niet goed met HTML, Java enz. Hier is het adres: http://home.hccnet.nl/f.moonen/f.moonen/index.html Alvast bedankt. Groeten, Jesper
Link naar reactie
De content is op zich wel aardig hetzij onleesbaar (zie meningen hiervoor). Verder is de indeling nogal rommelig en als je dan met tabellen werkt waarom maak je dan geen gebruik van autostrech? Op die manier wordt je pagina wat netter over het scherm verdeeld in hogere resoluties. Ik draai zelf 1152x864 en heb een voetbalveld over aan de rechterkant van je pagina. [quote:ca0387a399]Very slight change in the colours of the site.[/quote:ca0387a399] ...ehm... wat was het hiervoor dan??? :wink: Suc6 D.
Link naar reactie
[quote]...ehm... wat was het hiervoor dan??? :wink: [quote] Eerst had ik een soort groen met gele achtergrond, ook met die spikkelachtige figuurtjes erin. Maar dat vond iedereen ook niet zo geweldig :wink: Ik denk dat ik de achtergrond dan naar wit (met die zelfde figuurtjes, in heel lichtgrijs) moet veranderen, met zwarte tekst. Dat moet wel duidelijk zijn. En misschien is het toch wel verstandig om m'n site echt op te splitsen in twee verschillende websites, die onafhankelijk van elkaar zijn, zodat het niet zo'n wirwar wordt met de navigatie. Jesper
Link naar reactie
achtergrond: is idd not done je hebt al snel last van een te onrustige achtergrond links: fel rood is lekker fijn voor de ogen ;) kleuren: somber, vies... logo: geld hetzelfde voor als de kleuren overzicht: is er nauwelijk, de navigatie is te herkennen maar meer ook niet al je tekst staat gewoon door elkaar waarom is elke pagina anders? elke pagina heeft zowat zijn eigen navigatie menu...ik raakte compleet de weg kwijt Oja in mozilla is je pagina steeds anders van breedte
Link naar reactie
[quote:16c90763d7="E gozeling"][quote:16c90763d7="user99999"]Ik denk gewoon opnieuw beginnen...... [/quote:16c90763d7]Kun je ook zeggen wat er dan de meeste verbetering nodig heeft?[/quote:16c90763d7] Idd, kritiek geven is niet erg, maar onderbouw het dan. Wat ik vind? Ik vind hem niet onaardig, alleen idd die kleuren zijn te fel. En verder; ik heb ergere sites gezien. Doe wat met de suggesties van de vorige leden, dan komt het echt wel goed. Maar om nu overnieuw te beginnen is ietwat overdreven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...