Ga naar inhoud

Probleem met tabel in Dreamweaver MX


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=green:201e05d74a]Beste leden, Op mijn site heb ik een pagina waar we een logboek bijhouden van alle veranderingen e.d. De pagina zelf (PHP) is opgebouwd uit tabellen. Nu is mijn probleem dat ik onderaan de pagina een heleboel extra ruimte overhoud die in Dreamweaver niet te zien is. Heeft iemand enig idee door wat deze ruimte veroorzaakt wordt. Ook in de code kan ik eigenlijk niks ontdekken maar mijn kennis van html code reikt nog niet zover... Hier een link naar de betreffende pagina: [url]http://www.dnbwebzijde.com/log/index.php[/url][/color:201e05d74a] Alvast bedankt voor de tips :)
Link naar reactie
Als je zo'n hoogte van een cel opgeeft dan krijg je dat effect... :wink: [code:1:e6c95df26d]<tr> <td height="4757" valign="top" bgcolor="#CCCCCC"><!--DWLayoutEmptyCell-->&nbsp;</td> <td></td> </tr>[/code:1:e6c95df26d] Prima, overigens dat jullie na de forse kritiek proberen de zaak te verbeteren. Maar....: De broncode is nog steeds een rommeltje. Zo kom ik halverwege zo maar opeens dit tegen: [code:1:e6c95df26d] <tr> <td height="34" valign="top" bgcolor="#CCCCCC"> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>dNb Links</title> [/code:1:e6c95df26d]Je hebt dus meerdere headsecties, titles en doctype-declaraties op dezelfde pagina. Dat is echt niet de bedoeling. Ik zou me echt eerst eens wat gaan verdiepen in HTML. Daar heb je later alleen maar profijt van. Succes verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...