Ga naar inhoud

HTML Webportal


anoniem

Aanbevolen berichten

je kan ook je nieuws in een text bestand zetten en dan includen met [code:1:b8202f7673] <!-- # include("news.txt") --> [/code:1:b8202f7673] oid (ik weet niet of ie goed is en overal werkt) (btw die site mag je ook wel wat aan doen qua leesbaarheid enzo (eens wat onderzoek dan naar de vormgeving van een site) [size=7:b8202f7673]heb ik een tutorial over gemaakt maar mag die niet posten want dan worden bill en teacher boos[/size:b8202f7673] ;) edit: ow lycos die ondersteunt toch ook php ? dan kan je de boel includen met [code:1:b8202f7673] <? include("news.txt"); ?> [/code:1:b8202f7673] je moet ze dus allemaal op de plek plaatsen waar je normaal nieuws plaatst als we toch bezig zijn kan je gelijk al je content in text bestandjes gooien oid dit in je pagina zetten [code:1:b8202f7673] <?php include($pagina); ?> [/code:1:b8202f7673] en dan de boel aanroepen met http://www.mijnsite.nl/index.php?pagina=index.txt
Link naar reactie
[quote:de7cdda8cb] (btw die site mag je ook wel wat aan doen qua leesbaarheid enzo (eens wat onderzoek dan naar de vormgeving van een site) [/quote:de7cdda8cb] hehe.... :oops: [quote:de7cdda8cb] [size=7:de7cdda8cb]heb ik een tutorial over gemaakt maar mag die niet posten want dan worden bill en teacher boos[/size:de7cdda8cb] ;) [/quote:de7cdda8cb] Stuur maar PM ;) [quote:de7cdda8cb] edit: ow lycos die ondersteunt toch ook php ? [/quote:de7cdda8cb] Ja, fantastisch... 8) Weet je hoe laaaaaaaaaaaangzaaaaaaam Lycos is met php? Daarom heb ik dit topic aangemaakt.... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...