Ga naar inhoud

En wat vinden jullie ervan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ziet er netjes uit alleen beginnen alle teksten onder 'diensten' met "Huub van Helden Schoonmaakdiensten BV". Persoonlijk kreeg ik de neiging om na een dienst te hebben gelezen de rest zo door te klikken. Verder een behoorlijke beveiligingsfout in het inlogscherm. Volgens mij zijn daar wel betere scripts voor te vinden want iedereen die wat meer internetervaring heeft kan zo binnenwandelen. Tot slot heeft de intro niet echt veel toegevoegde waarde. Is moeilijk om dat wel te creëeren (heb ik zelf ook voor op m'n donder gehad). Succes :P
Link naar reactie
Zoals Wouter zegt, gebruik frames. En wellicht kun je dan ook gebruik maken van een DHTML menu in folderstructuur ([url]www.dhtmlcentral.com[/url]) zodat je sub-opties zoals bij routes en diensten in het menu hebt, onder het kopje waar het bij hoort. De lettertypes zijn overigens niet eenduidig. Gebruik gewoon Verdana, over de hele site. Het animated gifje is leuk, de marquee is lichtelijk neurotisch, zeker in combi met elkaar. Laat de marquee achterwege. Gebruik in je tekst ook <h1>HEADERS</h1>. Dit breekt de tekst, geeft een aandachtspunt en het ziet er aangenaam uit. Verander de title van je pagina in "van Helden schoonmaak" en niet "het bedrijf". Dit wordt gebruikt door zoekmachines, favorieten etc. Laat het logo nog even door de fotoshop gaan, hij is nu wat gruizelig (is dat een woord? :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...