Ga naar inhoud

Sitecheck: Business Web Plan


anoniem

Aanbevolen berichten

Tsja, het ziet er inderdaad niet uit. Daarnaast blinkt je site vooral uit in onduidelijkheid. Het is niet duidelijk wat je wil met je site, het is niet duidelijk wat een bezoeker er kan doen, de navigatie is onduidelijk, het menu is onduidelijk. Hier en daar is nog wel een leuk idee te vinden maar die staan op zichzelf. En dan dat logo. Twee bleekneuzen in overhemd die depressief staren naar een papiertje. Ik zou bijna zeggen dat de vlag de lading dekt. Je 'artikelen' zijn niet meer dan zesregelige algemeenheden vol taalfouten, met als dieptepunt het 'interview' met roel Pieper. Advies: leer fatsoenlijk schrijven en koop een woordenboek. Ik neem aan dat er een idee achter je site zit. Denk nog eens goed aan dat idee en kijk dan naar je site. Bedenk hoe je site overkomt op je doelgroep. Dat is dus niet goed. Verplaats je in je bezoeker en pas aan de hand daarvan je site aan. Succes!
Link naar reactie
Je komt ze wel is beter tegen inderdaad... Met stip op 1 staat m.i. dat het echt allemaal priegelwerk is wat betreft lettertype en dus onleesbaar. Verder is het misschien aantrekkelijker om bovenaan iets neer te zetten wat het bedrijf nou eigenlijk doet i.p.v. de laatste en meest bekeken postings want het koste mij enige moeite dit te achterhalen. Rechtsboven staat een formulier met niks; waar is dat voor? Kleurstelling is een beetje [color=red:d5351086a2]erg rood[/color:d5351086a2]. Nog wat te doen dus :wink: Suc6 D.
Link naar reactie
Volgens mij komt die kerel niet meer terug, alleen ff spammen [anders had hij wat met het commentaar gedaan, niet dus]. [een slotjesreq zal nie worden gewaardeerd zeker? ;) ] Maar goed, mijn commentaar, de site is vrijwel onleesbaar, _zeer_ onrustig voor de ogen, 'design' is ver te zoeken, en datgene wat er is is nogal brak. Ik zal mijn favoriete forummer eens kwooten: uithuilen en opnieuw beginnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...