Ga naar inhoud

Breedte kolommen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik het volgende probleem. Ik heb een matrix gemaakt die er ongeveer als volgt uitziet: ---------------------------------------------------------------------------------- | Item ----- | Naam ---- | Titel ------- | Veld 1 --- | Veld 2 --- | Veld X -- ---------------------------------------------------------------------------------- Achter de naam en titel komen diverse invoervelden. Dit kunnen er heel veel zijn. Dan is het natuurlijk onvoorkomelijk dat er naar rechts gescrolt moet worden. Dat is ook geen probleem voor de opdrachtgever, zolang de Naam en Titel maar fatsoenlijk te lezen is. Nu heb ik al de table ge-fixed op een vaste grootte namelijk 200. Toch als er bijvoorbeeld 24 velden rechts bijkomen, gaan de Naam en Titel krimpen, terwijl ik ze vast gezet heb. De vraag is dus, wat doe ik verkeerd.. ? [code:1:c2f0c10cd5] <TABLE WIDTH="90%" CELLPADDING="0" CELLSPACING="1" BORDER="0"> <TR> <TD width="25">Item</TD> <TD width="200">Artist</TD> <TD width="200">Title</TD> <TD>veld 1</TD> <TD>veld 2</TD> <TD>veld 3</TD> </TR> <TR> <TD width="25">987654321</TD> <TD width="200"><%' Bla bla bla bla bla bla bla bla %></TD> <TD width="200"><%' Bla bla bla bla bla bla bla bla %></TD> <TD><input type="text" value="<% 'ASP bla bla %>"</TD> <TD><input type="text" value="<% 'ASP bla bla %>"</TD> <TD><input type="text" value="<% 'ASP bla bla %>"</TD> </TR> </TABLE> [/code:1:c2f0c10cd5]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...