Ga naar inhoud

programma om websites te maken


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:89e2b18d2d="leoke"]Welk is het beste en liefst Nederlandstalig programma om mijn eigen website te bouwen? Het moet ook ondersteuning geven voor invulformulieren ophet web te kunnen plaatsen (dit kan niet in frontpage). Het mag ook freeware zijn.[/quote:89e2b18d2d] met frontpage kun je toch ook gewoon formulieren maken? Het enige probleem is dan dat je provider frontpage extensies moet hebben. Veel Nederlandstalige programma's zijn er niet voor internet pagina's, maar je kan kladblok proberen. Moet je alleen wel opslaan als "bestandsnaam.html" inclusief "(aanhalingstekens), want anders werkt het niet bij sommige windowsversies. Bij xp wel.
Link naar reactie
[b:7783c741c4]Macromedia Dreamweaver!!!![/b:7783c741c4] Engels maar zeer goeie Nederlandse boeken over te vinden! Niet meteen makkelijk maar met een beetje oefening goed te doen. Frontpage ellende wordt op den duur een frustratie! Als je toch aan html gaat doen (wysiwyg of niet) is het handig om het in het Engels te doen, daar heb je op den duur alleen maar baat bij.
Link naar reactie
Ik gebruik ook Dreamweaver MX sinds een maand of twee en het bevalt me prima. Alleen net wat "ToBee" schreef: 't is wel in't Engels maar daar heb ik persoonlijk geen last van. Hiervoor gebruikte ik Frontpage maar daar werd ik echt helemaal :evil: ...van!! Vooral van al die extra directories en bestanden die het aanmaakt op je local drive. Verder ondersteund Dreamweaver ook formulieren. Succes :P
Link naar reactie
[quote:586538ca4b="akupers"]het is niet omdat je frontpage gebruikt dat je provider dit moet ondersteunen hoor. Voor bepaalde functies binnen Frontpage heb je dat wel nodig, maar om een simpele pagina te laten zien niet. Correct me if I'm wrong...??[/quote:586538ca4b] je hebt niet helemaal gelijk, want het ging juist om formulierondersteuning en niet om gewone pagina's
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...