Ga naar inhoud

Wil 100% flash site bouwen,maar..................


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben net pas begonnen met het stoeien met flash en wil eigenlijk meteen maar proberen om een 100% flashsite te maken.Op deze manier denk ik dat ik de technieken sneller leer :roll: Maar ik weet eigenlijk niet hoe je nou zoiets opbouwt.Dwz begin je eerst met een achtergrond en voeg je telkens op nieuwe layers nieuwe onderdelen toe enzo?Of denk ik verkeerd? Ik gebruik flash MX en moet nog [i:dfecfdc937]HEEL[/i:dfecfdc937] veel leren.Dus be GENTIL :oops: ps:een handige link is ook zeer welkom alvast bedankt
Link naar reactie
begin eerst maar met een goed achtergrond zodat je deze heel de movie kan houden nu moet je weten of je nieuwe pagina's een in een nieuwe scene wilt zetten of gwn een frame nummer 1 maak voor elke pagina een aparte scene, maar dan is het moeilijker om je achtergrond te houden 2 bij je buttons zet je dan gwn goto and play/stop frame number (en dan je nummer van de des betrevende pagina
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...