Ga naar inhoud

[SITECHECK]Site voor school


anoniem

Aanbevolen berichten

Deze site heb ik voor school gemaakt. De flash intro heb ik zelf gemaakt, flash site ook (had geen tijd meer dus geen animaties in de flash site zelf). HTML ook zelf gemaakt, alleen dat blauwe flash gevalletje boven heb ik van flashkit, omdat ik nix anders wist te bedenken. Zeg maar wat je ervan vind, ben wel benieuwd. :) [url=http://home.planet.nl/~aslan054/index.htm]CLICK[/url]
Link naar reactie
[b:ddd5e7acd3]Neee! Niet de Carmina Burana![/b:ddd5e7acd3] :lol: :lol: :lol: Dat stuk wordt ook overal voor misbruikt... :wink: -zucht- Eeeuh... waarom een flash menu dat linkt naar HTML paginas? Tenminste, als ik de intro-link klik. Anders krijg ik een normaal menu. Was dit een schoolpracticum? Dan is het netjes. Het intro is op zich heel leuk gedaan, maar het lettertype is moeilijk te lezen en de tekst animaties lijken zo uit een keuzemenu in Flash te zijn gekozen. Al met al het ziet er strak uit, nu alleen nog content.... :wink: [/b]
Link naar reactie
Ok. thx. Uhm, ik ben vergeten te zeggen dat dit de eerste keer was dat ik met flash heb gewerkt. Dus tjs, beetje standaard alles, uit tutorials en een beetje experimenteren :oops: Dat gecentreerd vond ik eigenlijk wel leuk, maar dat is voor iedereen anders denk ik. En wat ik idd zelf ook jammer vind is dat bij het flash menu de links naar html zijn, maar ik had geen tijd meer om animaties te maken, en ik kon ook nergens een tutorial vinden over hoe dat moet :( Het is idd voor school: praktische opdracht. Maar ik heb hem zelf ook op internet gezet, en dan kan ik dingen up-to-date houden en zo, en beter maken, want ik ben zelf ook niet helemaal tevreden met alles. Meer suggesties?
Link naar reactie
Frontpage, ik klik, nieuw venster. Animatie, klik, nieuw venster. Skip -> html site, play -> flash site? Dus play maar. Pagina met alleen menu (?) en een basketbalveldje. Knoppen zijn niet gelinkt, bolletjes wel. Klik een bolletje -> nieuw venster. Geen weg terug naar de vorige pagina. Dus pagina maar wegklikken. 'Me, myself and I' -> nieuw venster. Op de pagina staat een 'vragenlijst' in een kader. Niet geheel zichtbaar, dus eerst pagina scrollen. Vervolgens moet ik in de vragenlijst nog een keer scrollen. Kortom, het geheel is niet echt 'gebruiksvriendelijk', om het voorzichtig uit te drukken. Met wat wijzigen van targets kom je al een heel eind.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...