Ga naar inhoud

sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

opbouwende kritiek... openingspagina is goed wat betreft het menu en de foto. meer moet je er ook niet opzetten. al die andere gegevens kan je in informatie paginas erna plaatsen Kijk eens naar de volgorde van je menu: belangrijkste eerst, dan pas de infrmatieve...ik zou bv wie zijn wij vooraan zetten, dan bestuur ed...concertagenda.....enzovoort. kijk veel rond op het net en doe ideeen op. succes ermee
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

[quote:bf08f75045="droes"]Inderdaad heb ik nu een link gevonden die wel werkte en wat ik vond maakte me duidelijk waarom dat zo goed verstopt was. Weleens gehoord van taalcontrole, geen overbodige luxe, ik heb wel begrepen dat foutloos taal gebruik één van de eerste vereisten is voor een goede website. Ik heb de indruk dat je van mij nog heel wat kan opsteken op dat gebied. Respect moet je verdienen, als je werkelijk zo'n oude rot bent ben je wel een trage leerling geweest.[/quote:bf08f75045] Respect heeft de 'oude rot' al :) WTF maak het nou uit of je taalfouten (die vaak zo bedoelt zijn, woorden als.. vout en liev..) maakt, het gaat om het design.. daar vraag jij ook naar niet om een spellcheck!
Link naar reactie
[quote:f2a1e6686a="E gozeling"]@ Phrea, darkmage: Kunnen jullie zeggen wat jullie slecht vinden aan deze site? Naar mijn mening is alle tekst duidelijk te lezen, het is niet moeilijk om de verschillende delen te zien, en ik heb vele malen slechter gezien. (hoef alleen maar naar mijn eigen site te kijken). En zoals de topic starter al vermelde is het zijn [b:f2a1e6686a]EERSTE[/b:f2a1e6686a] site, zeker geen slechte prestatie.[/quote:f2a1e6686a] Helemaal mee eens!
Link naar reactie
darkmage je zegt alles schrappen maar geef nou eens de belangrijkste fouten aan want ik ben natuurlijk geen natuur talent, maar ik heb deze sitecheck laten doen om er wat van te leren en opmerkingen als alles schrappen en opnieuw daar schiet ik niets mee op.Ik wil best aannemen dat er veel fout is maar vertel wat er fout is en als het veel is noem dan 1 of 2 items kijk daar heb je wat aan.
Link naar reactie
Bij deze: - Email-knoppen zou ik vervangen door links Pagina Arkel's historie: - waarom wijkt het lettertype af? - knoppen/tabel onderaan ziet er niet uit op 1024x768 (brede gaten) Indeling wie zijn wij/arkel's historie/geschiedenis is niet duidelijk (wat staat nou waar) Wees consequent met namen de ene keer staat er K. Zak, de andere keer Klaas Zak. Frames. Maak logotje. Check ook eens browsers als Konquest, Mozilla, Netscape kijk of het daar er goed uitziet, evenals meerdere schermresoluties en kleurdiepten my 0.02$
Link naar reactie
[quote:f65293e570="darkmage"][quote:f65293e570="Juggernaut"] Helemaal mee eens![/quote:f65293e570] eh... je eigen commentaar?? graag???[/quote:f65293e570] Nee, dat zal ik maar niet doen,... ik ben geen 1337, pro, super site designer zoals jullie hier. Dus mijn mening zal toch meteen de grond in geboord worden, of worden afgedaan als die van een n00b. Ik bespaar jullie daarmee de moeite,...
Link naar reactie
[quote:1a6062a33e="Juggernaut"][quote:1a6062a33e="darkmage"][quote:1a6062a33e="Juggernaut"] Helemaal mee eens![/quote:1a6062a33e] eh... je eigen commentaar?? graag???[/quote:1a6062a33e] Nee, dat zal ik maar niet doen,... ik ben geen 1337, pro, super site designer zoals jullie hier. Dus mijn mening zal toch meteen de grond in geboord worden, of worden afgedaan als die van een n00b. Ik bespaar jullie daarmee de moeite,...[/quote:1a6062a33e] wel doen. alsof de site bezocht wordt door 1337 hackers ofzo iedereen heeft smaak, en een mening om je daarvoor te schamen is eigenlijk .... naja...
Link naar reactie
Goed, ik zal dan ook maar kritiek gaan leveren, mijn standpint blijft, die site is 3 x nix. Ik zal je uitleggen waarom het 3 x nix is. Laten we met je source beginnen, de html dus, die is echt heel erg slecht, ik zie eindeloze rijen  's bijvoorbeeld [spaties], dat is NIET nodig, verder vertoont je source dat je nog nooit een html boek hebt ingekeken, of een tut online hebt gevolgd, dat is 1. Dan, je vraagt om een sitecheck, dat is prima, maar waarom gebruik je dan standaard buttons bijvoorbeeld? Wat is er te checken aan dingen die niet door jou maar door anderen zijn gemaakt? We gaan verder, de achtergrond maakt de site erg onrustig. Verder heb je een erg onleesbaar en lelijk font 'gekozen' [wederom standaard TNR], en niet op leesbaarheid of wat dan ook gelet. Je hebt niet op een intuitieve layout gelet en alles maar een beetje bijelkaar gestampt. Je site heeft geen title. ...en worst of all, je neemt credits voor de site... En waarom, wat heb jij dan zelf zitten designen aan die site, naar mijn mening NIETS. Dit is mijn kritiek, wil je verder praten zonder flame, prima, pm me maar, of mail me maar of weet ik wat. Het was NIET mijn bedoeling je te trashen, het was slechts mijn bedoeling je de waarheid te vertellen vanuit het oogpunt van iemand die er verstand van heeft.
Link naar reactie
Onze laatste berichtjes hebben elkaar kennelijk gekruist dus bij deze bedankt voor je opmerkingen. Ik heb zeer gevarieerde commentaren gekregen van diverse forum deelnemers welke op 1 na allemaal zeer leerzaam waren. Bijna iedereen vond die buttons voor email niet geweldig en de verschillende lettertypes vond ook lang niet iedereen goed dus daar ga ik zeker iets aan doen. Misschien is de site wat saai maar gezien mijn leeftijd (60+) is dat een beetje verklaarbaar. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is muziek in MP3 formaat op de site te zetten, dat lukt mij maar niet.
Link naar reactie
[quote:7d4d2580d8="darkmage"] Nee, dat zal ik maar niet doen,... ik ben geen 1337, pro, super site designer zoals jullie hier. Dus mijn mening zal toch meteen de grond in geboord worden, of worden afgedaan als die van een n00b. Ik bespaar jullie daarmee de moeite,...[/quote:7d4d2580d8] wel doen. alsof de site bezocht wordt door 1337 hackers ofzo iedereen heeft smaak, en een mening om je daarvoor te schamen is eigenlijk .... naja...[/quote] Ik schaam me niet voor mijn mening. Waar ik me ervoor schaam is dat de mensen die ik ook op andere fora tegenkom hier als rasechte flamers te werk gaan. Doe eens volwassen zeg,.... ik kan niet iig niet meer aanzien. Aan degene met die site, kijk of je tussen de flames door goede tips kunt vinden, en gebruik die. Zoek eens de homepages van anderen op en kijk of je daar inspiratie uit kunt opdoen. Kijk ook op "hoe bouw ik mijn eigen site" pagina's.
Link naar reactie
[quote:38eb7faf97="droes"]Onze laatste berichtjes hebben elkaar kennelijk gekruist dus bij deze bedankt voor je opmerkingen. Ik heb zeer gevarieerde commentaren gekregen van diverse forum deelnemers welke op 1 na allemaal zeer leerzaam waren. Bijna iedereen vond die buttons voor email niet geweldig en de verschillende lettertypes vond ook lang niet iedereen goed dus daar ga ik zeker iets aan doen. Misschien is de site wat saai maar gezien mijn leeftijd (60+) is dat een beetje verklaarbaar. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is muziek in MP3 formaat op de site te zetten, dat lukt mij maar niet.[/quote:38eb7faf97] Respect! om op die leeftijd nog sites te (willen gaan) maken! en dat tussen het geweld van ons jonge volk ;) MP3 zou je gewoon moeten kunnen up-loaden naast je html-code (net als plaatjes) maar wordt door de meeste hosters geblokkeerd ivm het illegaal uploaden van muziek. Succes iig.
Link naar reactie
Aan darkmage, om misverstanen te voorkomen dat over het taal gebruik sloeg op phrea :lol: Wat betreft die MP3 dat werkt al niet als ik de zaak inelkaar aan het zetten dus voor het uploaden. Als ik een hyperlink naar een MP3 bestand maak en deze uit probeer is het enige wat er gebeurt dat er een lege pagina verrschijnt.
Link naar reactie
[quote:ce1b1edc02="droes"]Aan darkmage, om misverstanen te voorkomen dat over het taal gebruik sloeg op phrea :lol: Wat betreft die MP3 dat werkt al niet als ik de zaak inelkaar aan het zetten dus voor het uploaden. Als ik een hyperlink naar een MP3 bestand maak en deze uit probeer is het enige wat er gebeurt dat er een lege pagina verrschijnt.[/quote:ce1b1edc02] Een oplossing hiervoor is het gebruik van een .wav-bestand maar deze zijn nog vele malen groter dan hetzelfde bestand in mp3-formaat (of je moet de kwaliteit enorm verlagen waardoor het niet meer aan te horen is ;))... Nog een oplossing is een midi-bestand maar de kwaliteit hiervan is afhankelijk van de geluidskaart van de persoon die de site bekijkt...Deze bestanden worden wel het meest gebruikt in pagina's, hoewel je uberhaupt weinig achtergrondmuziek tegenkomt op internetpagina's, omdat het door velen als storend wordt ervaren (bijvoorbeeld als de bezoeker al muziek aan heeft staan)...
Link naar reactie
[quote:92d92ea972="Sora*"] Nog een oplossing is een midi-bestand maar de kwaliteit hiervan is afhankelijk van de geluidskaart van de persoon die de site bekijkt...Deze bestanden worden wel het meest gebruikt in pagina's, hoewel je uberhaupt weinig achtergrondmuziek tegenkomt op internetpagina's, omdat het door velen als storend wordt ervaren (bijvoorbeeld als de bezoeker al muziek aan heeft staan)...[/quote:92d92ea972] MIDI lijkt mij niet verstandig voor een koor... midi is nl alleen noten + soort instrument... krijg je niet echt een stem mee :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...