Ga naar inhoud

sitecheck LWP


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is jammer dat er telkens een nieuw scherm geopend wordt. Verder vindt ik het goed dat je de pagina's kwa kleur hetzelfde houdt, alleen er mag wel iets meer kleur in. Op je startpagina staat verdwijwen :o i.p.v. verdwijnen, slordig aangezien het je startpagina is. Pagina doel staat er Antweren i.p.v. Antwerpen, kortom nog even je tekst nakijken op fouten.
Link naar reactie
Even nog wat meer puntjes... Op de startpagina: verdijwen moet zijn verdwijnen. Bij waar: tuseen moet tussen zijn, als ik op het mapje klik krijg ik wel een kaartje, maar ik snap nog steeds niet waar het is (wellicht een pijltje?) want de uitleg heeft het over ...langs links... en ... langs rechts... Bij doel staat vast antwerpen. Bij het forum een grote stilte... En dat het dan allemaal in een klein vensterje gebeurt, dat heeft nog wel charme. Lettergrootte is overigens ook niet het sterkste punt. Verder mooie, rustige site (ten opzichte van die schreeuwerige sites met 65 menuopties rondom en allerlei knipperende, bewegende items) die ik niet echt verkeerd vind. Thor2002.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...