Ga naar inhoud

sitecheck: www.ronald82.com


anoniem

Aanbevolen berichten

De navigatie is verre van intuitief en de hele bestaansreden van de site is mij niet geheel duidelijk.... De layout, kleurgebruik etc zijn een beetje saai. Je gebruikt 2 tinten [color=blue:f0fbdc310f]blauw,[/color:f0fbdc310f] wit en zwart. Je hebt geen headers, en links zijn ook nog eens als gewone tekst gestyled. Alleen bij een mouse-over wordt het duidelijk dat het een link is. Dat maakt titel als [b:f0fbdc310f]World of Design[/b:f0fbdc310f] erg aanlokkelijk om sarcastisch te worden. (Maar ik hou me in, deze keer) Bovenin het "Schermpje" heb je een tree-structuur aangegeven: [quote:f0fbdc310f].: ronald82.com > zakelijke site > deze site :.[/quote:f0fbdc310f] En misschien moet je die ook gewoon hyperlinken. Parijs is met een hoodletter. [quote:f0fbdc310f]samen met een meisje die in een rolstoel zit [/quote:f0fbdc310f] Beetje rare vermelding... [quote:f0fbdc310f]Ik biedt [/quote:f0fbdc310f] Ik loop, jij loop[b:f0fbdc310f]t[/b:f0fbdc310f], dus ik bied. En verder hebben heel veel cellen geen onderste zwarte streep, heel raar.
Link naar reactie
Spelling/grammatica kunnen wel beter inderdaad. Het kleurgebruik vind ik verder niet echt verkeerd. Het is wel even 'zoeken' naar de links in de pagina's. Bij 'zakelijk'->'aanmelden' krijg ik: Parse error: parse error in /home/sites/site87/web/php/aan.php on line 121 Succes ermee verder! Tip: bekijk ook de websites van mensen die je website afkraken... :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Site doet het niet in Opera, en de interface is verre van duidelijk. Ik mis, om maar iets heel simpels te noemen, een 'HOME' button, dat 'ronald82.com' linkje is te onduidelijk. een site moet gelijk duidelijk maken hoe je moet kunnen navigeren, en je moet dat niet aan de gebruiker over laten, want die zit zo weer op een andere site. En by the way, Wiep, zit jij nog steeds hier? Da's lang geleden!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...