Ga naar inhoud

Flash buttons en target in frame


anoniem

Aanbevolen berichten

Kun je Flash buttons achteraf ook nog een ander target geven als die niet klopt met zoiets als "target=mainframe" ofzo. Of moet je dan de hele button opnieuw maken en deze aangeven in de opmaak. Hoe doe je dat in Dreamweaver want daar heb je alleen de keuze uit [b:acf7a3c193]_blank[/b:acf7a3c193], [b:acf7a3c193]_parent[/b:acf7a3c193], [b:acf7a3c193]_self [/b:acf7a3c193]en [b:acf7a3c193]_top [/b:acf7a3c193]en ik wil mijn target naar [b:acf7a3c193]mainframe[/b:acf7a3c193] hebben.
Link naar reactie
Heb het idee dat je je problemen iets te snel hier vraagt, i.pv. eerst goed te zoeken. Maar goed, we zijn er om je te helpen... Eerste vraag is hier al redelijk vaak gesteld volgens mij. Je zal dit inderdaad moeten veranderen in de opmaak. In dreamweaver kun je alleen kieze uit die targerts, dat klopt. Maar onthoudt dat html code is en dreamweaver het wat makkelijker voor je maakt. Je kan er dus gewoon alles invullen wat je wil. Klik gewoon in het veld waar je nu de standaard opties hebt en typ erin wat je wil! ::greetz:: Obi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...