Ga naar inhoud

Op zoek naar site met groot assortiment (animated) cursors


anoniem

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie antwoorden, hoe cynisch ook :-? :wink: . In mijn vraag had ik al neergezet dat ik al was wezen zoeken op het Internet, dus ook met Google. Ik kon alleen door het grote aanbod geen keuze maken, want na 20 sites ben je er wel zat van als je tig aantallen cursors hebt gezien. Mijn vraag was of als iemand een site wist waar zijn voorkeur naar uitgaat omdat daar misschien hele mooie cursors staan.
Link naar reactie
[quote:093f5a564b="Captain_Kansloos"]Volgens mij valt "mooi" onder het kopje "persoonlijke smaak". Hoe kan iemand dat voor jou bepalen?[/quote:093f5a564b] Ik vraag niemand mijn smaak te kennen, dat is ook niet mogelijk omdat ik die nog niet kenbaar heb gemaakt :o :roll:, en dat is ook niet de bedoeling want die site waar ik mee bezig ben is voor iemand anders dus gaat het om zijn/haar smaak en die weet [b:093f5a564b]IK[/b:093f5a564b] pas als ik een aantal passende cursors heb. Als iemand een site weet waar [b:093f5a564b]HIJ/ZIJ[/b:093f5a564b] vindt dat daar mooie cursors staan vind ik ze misschien ook wel mooi en diegene waar ik de site voor maak hopelijk ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...