Ga naar inhoud

Dreamweaver MX Flashbutton probleempje


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik in Dreamweaver MX een button aanmaak door middel van Insert Interactive Images Flash button en deze vervolgens wil koppelen aan een andere pagina gebeurd er in mijn beleving iets wat niet klopt. In het invulmenu wat bij deze buttons te activeren valt (dmv van dubbelklikken) kan je de gewenste URL meegeven bij de optie LINK. Op het moment dat je deze pagina in een browser bekijkt en op de button drukt, verschijnt de URL in beeld met als extra'tje de buttonnaam waardoor de URL niet werkt. De enige manier om dit WEL werkend te krijgen is deze button te maken in een nieuwe pagina, alles in te vullen, op te slaan en hem vervolgens via INSERT MEDIA FLASH in de gewenste pagina te plaatsen. Een erg omslachtige weg dus. Ook het bij Behaviors aanwezig +'je bracht geen uitkomst met de commando's die daar stonden. De buttonnaam werd steeds weer tussen de URL ingeplakt. Ik heb alle related topics gelezen inzake dit probleem en kwam veelvuldig het antwoord tegen dat je deze buttons in Flash moet voorprogrammeren. Ik ga er echter vanuit dat Dreamweaver dit klusje voor mij opknapt in het aanwezige invulmenu. Mijn vragen zijn dus: Welke stap gaat hier mis? Kan DW MX deze buttons niet programmeren? en zo nee Hoe kan ik een button eenvoudig herprogrammeren als ze eenmaal in een document staat (in JAVA?) Welke expert kan deze vragen voor mij beantwoorden? Met vr groet, K2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...