Ga naar inhoud

site check:Mijn vernieuwde site


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb niet zo heel veel ervaring met websites, maar ik moest er toch aan voor mijn (bij)bedrijf. Nu had ik er al 1, maar ik heb hem vernieuwd. Graag op/aanmerkingen, kritiek, spot, hoongelach enz. :oops: Had ik ook nog een vraagje. Zoals je ziet word bij elke klik op een hyperlink, de achtergrond opnieuw geladen. Dat ziet er een beetje knullig uit. Wie heeft er een tip hoe ik dat kan veranderen. AUB niet met die technische termen komen. [url]http://www.spiderned.nl[/url]
Link naar reactie
Ziet er wel goed uit. Alle links werken. Alleen heb ik een hekel aan zwarte/donkere achtergrond en felle letters...kwestie van smaak denk ik. Gebruik het !!!! niet zo vaak, staat zo schreeuwerig 2de hands zou het moeten zijn, maar 2e hands is een 'goedkoop' woord...gebruik liever 'gebruikte' upgraden....lijkt uit de tekst dat dat alleen maar een snellere pc geeft..(maar ik dacht dat het wel iets meer inhield ) installeren..... een spel wat u er niet op krijgt...noem het gewoon wat u niet geinstalleerd krijgt. 2e hands onderdelen....de zinnen worden wat raar afgebroken wat betreft dat opnieuw laden: dat gebeurt niet bij elke link. :P
Link naar reactie
Bedankt katrien voor je opmerkingen. Ik ga er zeker wat mee doen. die kleuren...Tsja, ik heb 2 avonden zitten stoeien ermee, maar het blijft schreeuwerig. Ik denk dat dat komt door een donkere achtergrond, en als ik wit neem vind ik dat het onduidelijk word met de Links. En over dat 2e hands onderdelen; het moet ook goedkoop overkomen. :lol: En dat laden gebeurd idd niet bij elke link, maar is ook willekeurig. Dat doet hij het wel goed bij een link, maar klik je dan her en der en tenslotte weer op diezelfde link, dan doet hij het weer fout. Heel raar, misschien iemand met een oplossing?
Link naar reactie
[quote:eec54a8103="teacher"]Goed, wat me meteen opvalt: Wat gebeurt er als je de lettergrootte wijzigt? Dan loopt alles door elkaar.[/quote:eec54a8103] Daar was ik ook achter ja, maar hoe kan ik dat oplossen? Er vanuitgaande dat iedereen de teken grootte op normaal heb staan, vind ik het ook irritant. Zoals je waarschijnlijk al heb gezien is de site opgebouwd met layers, dus dan blijf je dat toch houden? Of kan ik ze ook locken in dreamweaver MX? [quote:eec54a8103="teacher"] En dat nedstat icoon is echt super super knullig weggewerkt. Gewoon laten staan. Positioneer 'em gewoon ergens helemaal onder- of bovenin een hoekje. grtzz t.[/quote:eec54a8103] :lol: :lol: :lol: :lol: Ow ik dacht dat DAT niet op zou vallen :lol: :lol:
Link naar reactie
Ik krijg idd heel veel resultaten. Is dus iets heel uitgebreids dat css. Ik dacht dat het met een simpele klik of activatie van iets was op te lossen. Ik heb alleen geen tijd om me daar helemaal in te verdiepen. Begrijp me niet verkeerd om nu te denken dat andere het maar voor me uit moeten zoeken of zo. Ik heb gewoon een site in elkaar gezet en gevraagd om wat meningen en daar kwam oa naar boven van dat resize probleem. Dus ik dacht:" klik op iets en het is opgelost". :lol: :lol: Toch bedankt.
Link naar reactie
met css kun je eigenlijk alles opmaken dingen goed positioneren en de juiste kleuren geven je hebt bijv. een tag <h1> je kunt in een zogenaamd stylesheet opgeven dat deze tag altijd met lettertype ariel en 20 groot geschreven moet worden en in het groen. Maar het is ind. heel uitgebreid maar het kan ook heel simpel voor wat kleine dingetjes
Link naar reactie
Nou, je moet het zo zien. html was eigenlijk een taal om pagina's op te maken. Die rol is overgenomen door css. Met html geef je structuur aan de pagina, en de css bepaald hoe die er uit komt te zien. Niet in paniek raken, want je hoeft niet alle css "tags" te weten om een heel eind te komen met het opmaken van je pagina. Net zo min als dat je alle html tags uit je hoofd moet kennen... Wat je kan doen is een [url=http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=stylesheet&tg=dl-2001]style sheet maker[/url] downloaden. Experimenteer daar een beetje mee, dan weet je iig van de klok en de klepel.... grtzz t.
Link naar reactie
Nou, na wat zwoegen :wink: is de site aangepast na jullie op/aanmerkingen. De teksten zijn opnieuw gezet. Katrien? bedoelde je met "de zinnen worden wat raar afgebroken" de zin: spiderned heeft een grote........ en de rest op de volgende regel? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: De tekstkleur heb ik rood gehouden, omdat er gewoonweg (volgens mij) geen alternatief is. Voor Teacher heb ik het Netstat symbool maar weer gewoon zichtbaar gemaakt. Tsja, en dan alleen dat resize probleem nog. Ik ben uren bezig geweest (heb coffeecup style sheet maker gedownload) maar ben er nog niet uit. Ik snap nu een beetje de bedoeling van dat css, maar om het in praktijk te brengen en in te voegen in de HTML is nog een vak apart. Als ik later nog eens tijd heb .............................. In ieder geval iedereen hartelijk bedankt voor de op/aanmerkingen en natuurlijk de tips. Op/aanmerkingen en tips blijven natuurlijk altijd welkom. Spiderned
Link naar reactie
hoi, Nog een klein tipje... als de achtergrond zo druk is, zijn de letters slecht te lezen, het is in dit geval handig om of, de letters vetgedrukt te maken (<b></b>) of de achtergrond wat rustiger maken. Aangezien de schoonheid van jouw website in dit geval afhangt van de achtegrond zou ik kiezen voor het eerste>> letters vet maken. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...