Ga naar inhoud

Frontpage slaat bestanden niet op.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo,ik ben met Frontpage aan de gang. Ik wil bestanden op de site zetten,maar Frontpage slaat ze niet mee op. Gisteren was het zo dat als ik wijzigingen opsloeg Frontpage ook vroeg de bestanden,foto's etc op te slaan. Nu vraagt hij dat echter niet meer,en krijg ik allemaal kruisjes op mijn sit ipv foto's. Als ik echter in Frontpage 'voorbeeld in browser' aanklik,zie ik wel gewoon de bestanden. Ik zal waarschijnlijk wel aan één of andere instelling gezeten hebben,maar ik krijg het niet meer goed. Weet hier misschien iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:6282afd8b2="termin8or"]zijn al je verwijzingen naar de plaatjes goed. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een directe verwijzing hebt : "*.gif" => goed of zoiets mijn documenten/mijn webs/web 1/*.gif als je m dan op het net zet zoekt ie naar een map mijn documten en die is er dus niet[/quote:6282afd8b2] De verwijzingen enzo zijn goed. Gister vroeg Frontpage gewoon of ik de bestanden mee op wilde slaan,die ik aan de website toegevoegd had. Nu vraagt hij dat niet meer. Hij slaat dus de pagina op,maar niet de bestanden. Heb de plaatjes apart online gezet,maar daar heb je ook niks aan.
Link naar reactie
Heb net windows 98 opgestart(heb een dualboot systeem met Xp prof en 98) Onder 98 heb ik ook Frontpage geinstalleerd,maar daar werkt het wel gewoon goed! Daar zie ik ook gewoon de mappenlijst staan,en telkens als ik wat opsla zie ik dat het ook werkelijk in die map komt te staan. Ook vraagt hij hier of ik de ingesloten bestanden op wil slaan. Dat vraagt hij onder Xp niet meer.Gisterennog wel :( Ik zal is proberen of ik vanuit Xp de Fronpage kan benaderen die ik onder 98 geinstalleerd heb. Xp staat op een NTFS partitie en 98 op FAT32. Ben benieuwd of dat lukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...