Ga naar inhoud

mijn eerste site


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=cyan:4d7c138c8b]Blauw [/color:4d7c138c8b][color=indigo:4d7c138c8b]op[/color:4d7c138c8b] [color=black:4d7c138c8b]zwart [/color:4d7c138c8b][color=indigo:4d7c138c8b]= auw aan de ogen. Verder zou ik HOME bovenaan in het menu zetten, en de keuzes bij de onderwerpen ook hyperlinken en niet alleen het pijltje. (Waarom Flash?!) Maak verder in je verhalen gebruik van Headers, dat maakt de tekst minder saai. [/color:4d7c138c8b]
Link naar reactie
Blauwe letters op een zwarte achtergrond, vind ik niet zo denderend, of je moet dat blauw nog lichter maken. Graag 'HOME' bovenin zetten. Dat is ... gebruikelijker. Als je een hoofdonderdeel in het menu hebt gekozen, verschijnt een verder keuze menu, in het rechterframe. Je kunt alleen verder kiezen, door op dat plaatje van een pijl te klikken. Van de tekst graag ook een link maken... (mm... overal een flashfile dus, voor dat pijltje, zie ik net) Gebruik voor de tekst ook een sans-serif lettertype, een scheefloos lettertype dus...(die zonder uitsteeksel aan de letters zelf, Times New Roman = Serif, Verdana = sans-serif) Die begrippenlijst is wel lekker, alleen wat lang... Breek die lijst, zodat je ook weer in 1x boven in kunt komen, en probeer bovenin een letterlijst te maken, zodat bij het klikken op een letter, je bij de eerste term terecht komt , die met die letter begint... Dat gaat iets sneller dan scrollen. Maar voor een eerste site, is het lang niet gek.
Link naar reactie
[quote:03aeaeb24f="SabineBos"][quote:03aeaeb24f="WillyF"]Blauwe letters op een zwarte achtergrond, vind ik niet zo denderend, of je moet dat blauw nog lichter.. de tekst graag ook een link maken... (mm... overal een flashfile dus, voor dat pijltje, zie ik net) [/quote:03aeaeb24f] Bedankt voor het precies herhalen van wat ik al gezegd had :wink:[/quote:03aeaeb24f] :D Ik zag later pas dat je dat ook al had gezegd en had toen geen zin meer om m'n antwoord te editen :D Trouwens, ik zie dat je diverse adviezen her en der al hebt toegepast, rackiman. Beter zo, goudgele letter op zwart. en links zonder dat pijltje :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...