Ga naar inhoud

Probleem met achtergrond in tabel


anoniem

Aanbevolen berichten

Nou ... mijn vorige post is weer gesloten... ik blijf erbij dat teacher echt gewoon zit te zoeken "waar kan ik nu een slotje op plaatsen"... Er was ooit een andere topic gemaakt over mijn onderwerp, daar verwees hij naar maar heeft hem ook weer gesloten... en nu kan ik er niet meer op reageren! Echt... ik vind het nergens op slaan.. Maar goed... Ik heb dus het probleem dat die "fixed" in mijn geval niet werkt om een achtergrond plaatje vast te houden en dat de inhoud er overheenscrolt. Ik heb n.l. een tabel met een cel met een achtergrond plaatje en daarin ook een nieuwe tabel met de tekst. Nu wil ik dus dat als de tekst lang wordt dat het achtergrondplaatje van de cel 1 maal weergegeven wordt en niet meerdere keren onder elkaar... Wie weet hoe ik dit kan regelen?
Link naar reactie
"boehoe" teacher sluit al mijn topics"... Dat komt omdat de topics die ik gesloten heb allemaal directe "request" waren. Het topic waar ik naar verwees was exact dezelfde vraag, vandaar. (die is nog gewoon open hoor). Maar nu je de vraag wat verduidelijkt hebt: Je kan dit redelijk eenvoudig met css verhelpen. Het gaat om de "background-repeat". check dit: [code:1:85ddffcbc7] head: <style type="text/css"> <!-- .melp{background-image: url(plaatje.gif); background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;} --> </style> body: <table border="1" width="100%" class="melp"> <tr><!-- Row 1 --> <td>&nbsp;blaat</td><!-- Col 1 --> <td>&nbsp;hoi</td><!-- Col 2 --> </tr> </table> [/code:1:85ddffcbc7] grtzz t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...