Ga naar inhoud

SITECHECK


anoniem

Aanbevolen berichten

Er valt veel aan te verbeteren: - kleuren: Er zijn echt ontiegelijk veel verschillende kleuren waar je uit kan kiezen, en jij gebruikt er welgeteld 1. Probeer eens wat meer kleuren te gebruiken. - De lay-out zelf vind ik niet echt om over naar huis te schrijven. Probeer eens met frames te gaan werken, en om de kleur niet zo effen te houden. - maak een logo, en zet die bovenaan, niet van die plane tekst. - ...en zo zijn er nog zat dingen om op te noemen. Dit is dus meer iets van uithuilen en opnieuw beginnen, want het lijkt nergens naar. Overigens ben ik nog redelijk mild.... Spaans
Link naar reactie
Ik heb eens gekeken, hier mij mening. [list:a766c7ce35] [*:a766c7ce35] Hoewel ik het een goed idee vind om niet te veel kleuren te gebruiken, zou 1 of 2 extra kleuren niet misstaan. b.v. een extra kleur voor de headers en een voor de links, om maar iets te noemen. [*:a766c7ce35] Ik zie niet al te veel plaatjes in de vorm van buttons of i.d. dat houdt de pagina lekker licht, maar hij word er ook saaier van. Dit kun je ondervangen door het gebruik van CSS. b.v. wat decoratie rond de headers of een effectje voor de links. [*:a766c7ce35] Als je toch met CSS gaat werken (:D) maak dan ook een stylesheet voor de tabellen, en verberg ze wat minder. Voorbeeldje: de tips in de afdeling DTP Trade tips (ook al snap ik geen bal van wat er staat :) ), mogen wat mij betreft best in een zichtbaar tabel met een mooie weergave staan (zoals b.v. die Join the mailing list tabel) [*:a766c7ce35] Het kader, links in beeld waar het navigatiemenu in staat, vind ik een duidelijk geval van "niet af" een leuk begin, maar ziet er wel erg saai uit zo. Probeer er iets bij te doen, een kadertje er in, een bevel of schaduwtje er omheen? Ik denk trouwens dat de links die er in staan ook mooier zijn wanneer je ze gewoon links uitlijnt en niet centreerd zoals nu. [*:a766c7ce35] Verder wil ik, in tegenstelling tot de vorige reactie, afraden om zomaar frames te gebruiken. Ik vind dat je het gebruik van frames moet voorkomen, tenzij noodzakelijk. Ik zie hier geen noodzaak voor frames, dus wat mij betreft mag je die achterwege laten. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn. [/list:u:a766c7ce35] Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Anderen hebben wellicht weer aanvullende of andere ideen.
Link naar reactie
[quote:acb41620bf="oeroe"]heb je ook de echte URL ik kan tk namelijk niet bereiken :([/quote:acb41620bf] Idd, dit is een groot probleem bij sitechecks, men post alleen de zogenaamde redirect, maar die zijn regelmatig niet bereikbaar [in het geval van .tk is het helemaal ernstig]. /me is er groot voorstander van om een regel te adden: post de echte url voor sitechecks en voor vragen. Over tot de orde van de dag. Ik vind de site erg slordig gemaakt, veel pixelated plaatjes, en op vele plekken trekt het 'design' zich uitelkaar, met gevolg dat het geheel er niet meer uitziet zoals de bedoeling was [zie bijv chat-forum, nieuwsbrief, links en contact]. Het logo ziet er erg lelijk uit, vooral zeer pixelated [zoals ik eerder ook al zei], en dat stoort enorm. Verder heeft de site geen logische of overzichtelijke indeling, veel grote en kleine foutjes. Mijn browsers: IE5.5 [waarmee check gedaan], en Opera 6.05 [alleen ff kort gekeken, in opera doet de site het iets beter].
Link naar reactie
bij mij deed je link het wel maar ik zie wel wat in de regel van phrea. Ik ben het wel met phrea eens, niet echt een goede site, maar ik zou je wel ff een tip willen geven je werkt volgens mij al met frames maar dit heb je nog niet helemaal goed gedaan aangezien steeds het hele scherm moet reloaden en dit is niet erg rustgevend. Doe wat met deze tips en kom dan ff terug met je verbeterde versie............ of je doet er nix mee en het wordt nooit wat........... it's your choice (als dit fout is; engels is niet mn beste vak)
Link naar reactie
een logo kun je ontwerpen met photoshop met flash mx bereik je ook mooie resultaten > ook in het ontwerpen van websites. Ik kan je frontpage afraden, gebruike dreamweaver of lees een boek en gebruik homesite!! En je kan via frontpage je site op het net zetten alleen moet je even kijken of je hostingprovider frontpage extensies ondersteunt. Daarna verwijs je je tk adres naar je hostingadres et voila.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...