Ga naar inhoud

Wie controleert mijn website?


anoniem

Aanbevolen berichten

De website is pas nieuw, ik wil alleen weten of deze in de ogen van de bezoekers perfect is! Geen taal- of grammaticafouten erin. Een zeer belangrijk item van een website. Ik had de indruk de veel mensen niet weten waar het om gaat... Ik heb e.e.a al aangepast met hulp van mensen die sommige dingen niet goed begrepen. Internet is namenlijk communiceren en dat moet dan ook goed gebeuren. Ik ben dus geen neerlandicus. Als u tijd heeft kijk dan even op [url]http://www.rtbo.net[/url]
Link naar reactie
Ik vind je site wel geslaagd. Wat groen inderdaad maar goed, als je daar voor kiest. Het is alleen niet duidelijk wat je nou moet doen met jouw software. In contact komen met leveranciers en afnemers, ok, maar voor welke producten? Welke bedrijven doen mee? Hoe snel gaat het? Geef wat meer voorbeelden en noem concreet enkele deelnemers, zo blijft het een beetje schimmig. Overigens vond ik de demonstratie erg grappig maar ook die blijft nogal abstract. En gebruik kortere teksten op je homepage. Zeg niet 'U komt hiermee direct in contact' maar 'Kom direct in contact met leveranciers!' Dat is veel pakkender. Tot slot vind ik het wel een beetje storend dat de hele site is geoptimaliseerd voor 800X600 en dat daarom iedereen met een hogere resolutie (en dat is de overgrote meerderheid) in een klein venstertje moet turen.
Link naar reactie
[quote:07a2ea6d89="arny"]Tot slot vind ik het wel een beetje storend dat de hele site is geoptimaliseerd voor 800X600 en dat daarom iedereen met een hogere resolutie (en dat is de overgrote meerderheid) in een klein venstertje moet turen.[/quote:07a2ea6d89]Dat is niet de overgrote meerderheid, de meesten hebben 800x600. (verschilt per site, afhankelijk van de doelgroep)
Link naar reactie
[quote:e420a7bb5e="E gozeling"]Dat is niet de overgrote meerderheid, de meesten hebben 800x600. (verschilt per site, afhankelijk van de doelgroep)[/quote:e420a7bb5e] Dat zou ik wel eens bewezen willen zien, vrijwel alle polls e.d. die ik heb gezien geven aan dat de meer dan de helft op 1024X768 werkt. Dan zijn er nog heel veel mensen die daar nog boven zitten.
Link naar reactie
[quote="E gozeling]Dat is niet de overgrote meerderheid, de meesten hebben 800x600. (verschilt per site, afhankelijk van de doelgroep)[/quote] Dat zou ik wel eens bewezen willen zien, vrijwel alle polls e.d. die ik heb gezien geven aan dat de meer dan de helft op 1024X768 werkt. Dan zijn er nog heel veel mensen die daar nog boven zitten.
Link naar reactie
Uit verschillende peilingen (kijk maar eens een nedstat teller op een site) kan je zien dat vaak nog steeds veel mensen nog 800 x 600 resolutie hebbe. Denk dat steeds meer sites steeds groter worden persoonlijk vind ik dit toch het mooist.. maarja ligt persoonlijk.. Denk als je wilt dat je al je mensen van een bepaalde doelgroep wilt bereiken moet je de site voor beide geschikt maken, in dit geval is het voor deze site wel handig aangezien je grote doelgroep hebt ..
Link naar reactie
ik zeg het nog maar is gebruik een javascript zodat je frames niet apart geopend kunnen worden, verder vindt ik het een beetje onoverzichtelijk ik krijg foutmeldigen en hoe belangrijk zijn die downloads voor jou en je klanten? Even voor E gozeling ik ben het met je eens ik werk samen met iemand aan site en je moet hem gewoon voor iedereen beschikbaar maken. Ook al heeft hij nog 800*600, die van ons is trouwens ook nog voor mensen die een browsor hebben die frames ondersteunen en een voor welke browsor dat niet doet plus nog een flash versie, maar ja dan ben je ook wel detailist en lang bezig........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...