Ga naar inhoud

Site check


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:2ca18dca61="BasHamar"]Layout is best aardig, maar aangezien ik in Netscape 7 verder niets te zien kreeg ben ik ook maar niet verder gaan kijken... Het enige dat ik zag was de copyright notice en de namen in het menu. Jammer maar helaas. :( :cry: - Basje.[/quote:2ca18dca61] Wat bedoel je precies met de namen in het menu??
Link naar reactie
[quote:21dffedb79="Obitorium"]Hele saaie site, durf eens kleur te gebruiken! Verder zag ik eigenlijk nix, alleen een in elkaar gevallen menu. Maar dat zal wel door mn Mac komen(in combinatie met jouw code)... ::greetz:: Obi[/quote:21dffedb79] De kleuren heb ik expres zo dof gelaten zodat de plaatjes die er staan er echt uit springen.. Ik zie wel eens sites waarbij je tussen de lay-out door naar text en of plaatje kan zoeken...
Link naar reactie
Hij is een beetje saai maar daar is mee te leven, je moet wel zorgen dat frames niet apart geopend kunnen worden (dit zeg ik geloof ik altijd), want dat is nogal onhandig ==> ik zoek bijv naar iets dan vind ik een link naar jou site maar die gaat naar een frame zonder bijv een navigatie ==> erg irritant [code:1:df1b213ed6]<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Welkom bij www.tvrl.tk</title> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> </head>[/code:1:df1b213ed6] Misschien is het handig om hier wat in te knippen en wat toe te voegen zoals een bescrhijving of zoekwoorden.......het is maar een suggestie. [code:1:df1b213ed6] <noframes> <body> <p>Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen frames.</p> </body> </noframes> </frameset> </html>[/code:1:df1b213ed6] Misschien is het handig om in de noframes "tag" wat meer te zetten zoals een link naar de nieuwste browser. Die body tag hoort daar niet. Die frameset geloof ik ook niet. En er is nog meer zorg dat je pagina in het midden van de browser komt dat is fijner voor mensen met een hoge resolutie. Zet wat meer op home. suc6 ermee kom nog wel een keertje kijken
Link naar reactie
[quote:82772f6298="termin8or"] Die body tag hoort daar niet. Die frameset geloof ik ook niet. [/quote:82772f6298] Die body tag _mag_ daar wel, die frameset _moet_ zelfs. De noframes tag is onderdeel van de frameset en moet dus binnen de frameset tag staan. In de noframes kan je gewone tekst opnemen, voor bijvoorbeeld de samenvatting in een zoekmachine, maar er mag ook html content instaan; body, links, tabellen, etc. grtzz t.
Link naar reactie
[quote:397c827153] Die body tag _mag_ daar wel, die frameset _moet_ zelfs. De noframes tag is onderdeel van de frameset en moet dus binnen de frameset tag staan. In de noframes kan je gewone tekst opnemen, voor bijvoorbeeld de samenvatting in een zoekmachine, maar er mag ook html content instaan; body, links, tabellen, etc. grtzz t.[/quote:397c827153] Ik het dus ff getest in homesite, die body tag heb je gelijk in, maar het slaat nergens op om hem erin te laten staan, of zie je een mogelijkheid hierbij??? Maar die frameset tag, het kan blijkbaar wel, maar volgens homesite mag noframes niet in de frameset tag staan. Het kan misschien wel, maar dat ligt ook aan je browsor en dergelijke[/quote]
Link naar reactie
Hmmm... Kzienix zou ik willen zeggen... Waarom hebbie dat menu zo raar inelkaar gezet? Nu passen de links die erin staan niet netjes in de boxjes, daar kan je veel beter gewoon tabelletjes voor gebruiken. Ik mis een header... Hoort dat ding leeg te zijn, of ligt het aan mij? Verder vind ik de hele opzet nogal slordig, de afgeronde hoekjes zien eruit alsof ze in paint zijn gemaakt... Ook vind ik het nogal raar dat de site niet gecentreerd is, dit is typisch een 'design' dat gecentreerd in de browser zou moeten staan gezien de layout.
Link naar reactie
[quote:d2e3302783="teacher"]ligt niet aan de browser, maar aan het [url=http://www.w3.org/TR/REC-html40/present/frames.html]w3c[/url]. Een body opmaak in de noframes doe je alleen voor antieke of [url=http://www.w3.org/Amaya/]moderne[/url] browsers die geen frames weer kunnen geven. t.[/quote:d2e3302783] Ok maar dan snap ik niet dat het in homesite afgekeurd wordt. Bij de tweede ben ik het niet geheel met je eens, stel je hebt een grote site als je die helemaal in je index propt (home dan) is dat zonde. Het is beter om eerst een browsorcheck te doen en dan naar de goede pagina's te wijzen.
Link naar reactie
dan nog; een brows[b:c63371f079]e[/b:c63371f079]rcheck zorgt er niet voor dat (bijv) amaya ineens frames kan zien; in de html opmaak in de noframes kan je bijvoorbeeld links zetten naar de belangrijkste pagina's van je site. maar goed, we raken een beetje off-topic hier. over de site: Erg kleurloos, en van de tekstlinks klopt niets meer als je de lettergrootte aanpast. Net als phrea vind ik dat de boel gecentreerd moet worden Je frameset gebruikt waardes in pixels en in procenten. Verder staat er nog niet zo bar veel op... grtzz t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...