Ga naar inhoud

Klein probleem met fireworks


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:cafecabf77="olivier"]Ik heb een rollover gemaakt met fireworks en deze een 20 tal maal geimporteerd in een nieuwe pagina. Nu wil ik nog een knopje aanpassen. Hoe doe ik dit zodanig dat ik niet alle pagina's opnieuw moet gaan aanpassen. Het is niet opgeslagen als template.[/quote:cafecabf77] Ik heb nu de aanpassing doorgevoerd en alle bestanden op de server overschreven. Maar zo werkt het niet...kan echt niemand helpen ofmoet ik echte alle files opnieuw aanpassen.
Link naar reactie
[quote:10da9b05a5="Phrea"]Tja, what about gewoon dat nieuwe knopje dezelfde naam geven als de oude...? [ik neem aan dat het gewoon dezelfde dimensies, vorm e.d. heeft als de oude][/quote:10da9b05a5] Moest het zo éénvoudig zijn. Een fireworks png wordt in stukken gehakt. Na een beetje gezoek heb ik dit aangepast... mm_menu_1025145849_3.addMenuItem(".formulier","window.open('http://users.skynet.be/theman/justipress/form.htm', '_self');"); En nu werkt alles perfect. :D
Link naar reactie
[quote:a3a427f945="olivier"]Nu wil ik nog een knopje aanpassen.[/quote:a3a427f945] Hier staat wel dat het om 1 knopje gaat... En normaliter is het idd *zo* eenvoudig ja. Mocht je meerder knoppies willen doen, en wat rollovers, dan werkt dat volgens exact hetzelfde principe. Dan hebbie een stukkie hierboven wat code geplakt, maar mij ontgaat daarvan het nut geheel... Gaat het nou gewoon om één of meerdere grafische knoppies of niet...??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...