Ga naar inhoud

verstuurde formulier komt raar aan


anoniem

Aanbevolen berichten

Je hebt het probleem bij meerdere providers? Dus je gebruikt hetzelfde script op verschillende sites bij verschillende hosters? Kan je het script eens posten? Gebruik je nog javascript dingetjes in het form? Probeer anders eens te versturen via een form action="mailto:etc"... Als het dan nog zo is dan ligt het idd aan het script.... t.
Link naar reactie
[quote:c6801fed56="Tijmen_Smit"]Wij kunnen je natuurlijk niet helpen op deze manier... zoals?...... Ik stel gewoon een vraag waar mischien wel mee mensen last van hebben ik heb dat probleem bij meerder providers dus lijkt mij niet zoraar dat mischien andere mensen het ook wel is hebben?[/quote:c6801fed56]Kijk met vragen zoals "het werkt niet" of "het doet vreemd" kunnen wij natuurlijk niets, wij kunnen moeilijk in een glazen bol of zo kijken wat het probleem is. Als het een standaard script is op de server, moet er toch ook iemand zijn die dat script beheerd? Die moet dan een oplossing verzinnen (daar is ie tenslotte voor). Vervolgens kom jij ons dan weer verheugen met die oplossing ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...