Ga naar inhoud

Site check


anoniem

Aanbevolen berichten

eerste reactie: wat wil je eigenlijk met die site...misschien domme vraag maar het is net of ik ergens midden in een forum of discussie ofzoiets uitkom :o veel te vol.....nodigt niet uit om te lezen zulke lappen tekst. zet in de openingspagina korte koppen en kernachtige regels en link dan naar de rest van het artikel. Dat geeft een duidelijker beeld. beetje spelen met kleur (hoeft geen bonte kermis te worden maar een beetje meer contrast doet wonderen) de navigatie knoppen bovenin hangen een beetje vreemd in het kadertje
Link naar reactie
[quote:6407b3e10e="Night Hawk"]het is niet mijn site, maar ik ben er moderator:[/quote:6407b3e10e]Euhm ja, wat als iedereen hier checks aan gaat vragen voor sites waar ie vaag bij betrokken is? Nog sterker: wat kan jij met de opmerkingen doen? Helemaal niets, je bent "slechts" moderator en geen eigenaar. Beetje zinloze check op deze manier. De eigenaar van de site mag een check komen doen en niet ieder willekeurige betrokkene. Dalijk ga ik nog een sitecheck voor computertotaal.nl aanvragen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...