Ga naar inhoud

help met tekst in vakjes!


anoniem

Aanbevolen berichten

ik ben nu een site aan het maken, ebn dan wil ik tekst in een soort vakjes zetten, net zoals de site http://www.flashfreaks.nl :D ik maak de site met dreamweaver MX. :D maar ik weet niet hoe ik dit doe, ik gebruik namelijk niet graag frames, omdat ik dat zo moeilijk vind opslaan. :-? kan iemand mij helpen! :( groetjes dragonfly
Link naar reactie
[quote:5cbb6ac9da="pjschutte"]Ja doormiddel van tabbelen, tabbelen kunt u dan weer verdelen in kolomen en cellen (properties venster)[/quote:5cbb6ac9da] Wat staat hier? :? Bedoel je soms tabellen? Een tabel bestaat niet uit kolommen en cellen hoor... Een tabel [table] bestaat uit kolommen [columns] en rijen [rows], en zo'n 'vakje' heet dan weer een cell... Jij bent van die DW site? Heh, duik dan maar weer in de boeken...
Link naar reactie
[quote:a6a5df3fe4="Phrea"][quote:a6a5df3fe4="pjschutte"]Ja doormiddel van tabbelen, tabbelen kunt u dan weer verdelen in kolomen en cellen (properties venster)[/quote:a6a5df3fe4] Wat staat hier? :? Bedoel je soms tabellen? Een tabel bestaat niet uit kolommen en cellen hoor... Een tabel [table] bestaat uit kolommen [columns] en rijen [rows], en zo'n 'vakje' heet dan weer een cell... Jij bent van die DW site? Heh, duik dan maar weer in de boeken...[/quote:a6a5df3fe4] Zo beter ? :oops: We kunnen niet allemaal zo goed zijn als u :wink: Maar bedankt voor de reactie.... btw. het is al laat :D
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...