Ga naar inhoud

PHP en Flash 5.0


anoniem

Aanbevolen berichten

niet.. je kunt je formulier verzenden met loadVariables en daarmee kun je eventueel ook variabelen van een php-script ontvangen. Ook kun je een php-script op de serever aanspreken om xml-bestanden te serveren, maar direct een functie vanuit flash in php aanroepen, dat kan niet. Wel met java of coldfusion, maar dan ben je weer heeeeeel anders en verder bezig.
Link naar reactie
Ik hoop niet dat mijn bericht als spam of reclalme wordt beschouwd en wellicht is deze reaktie wat laat, maar ik heb zelf het boekje "PHP voor Flash" van de uitgever "Friends Of Ed" gekocht en dat behandelt precies de materie waarover uw vraag gaat. Ik denk dat u daar ook wel wat aan kunt hebben. Het is zowel in het engels als in het nederlands te krijgen. Het PHP-niveau in dit boek is eenvoudig - het moeilijkste wat ze doen is een forum maken (dus eenvoudige mysql queries om data weg te schrijven, te verwijderen, te tonen en aan te passen), maar de combinatie met Flash 5 maakt het toch interessant. Er is trouwens nu ook een "Advanced PHP for Flash" uit maar dat heb ik zelf nog niet gelezen. [url]www.phpforflash.com[/url] [url]www.friendsofed.com/books.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...