Ga naar inhoud

Sitecheck startend bedrijf


anoniem

Aanbevolen berichten

Heren, Ik heb totaal geen verstand van websites en heb onderstaande site gebouwd met FP2K. Willen jullie hier je licht op laten schijnen en jullie commentaar en suggesties geven? Tevens wat tips om een hogere hitrate te krijgen bij de zoekmachines, heb wel al wat meta-tags toegepast, maar die werken naar mijn gevoel niet (goed). Thnx http://www.fno.nl
Link naar reactie
Voor iemand die totaal geen verstand van websites bouwen heeft is dit helemaal niet slecht (of was dit een FP template?). Wat valt me op: - het brakke plaatje linksboven (probeer eens jpg ipv gif) - de gekrulde letters zijn minder goed leesbaar - Er staat te veel info bij "home", kijk of je eea uit kan splitsen. - een contactformulier zou leuk zijn. - tarieven ook wellicht. enough for now! grtzz t.
Link naar reactie
[quote:e3c1c4f58f="teacher"]Voor iemand die totaal geen verstand van websites bouwen heeft is dit helemaal niet slecht (of was dit een FP template?). Wat valt me op: - het brakke plaatje linksboven (probeer eens jpg ipv gif) - de gekrulde letters zijn minder goed leesbaar - Er staat te veel info bij "home", kijk of je eea uit kan splitsen. - een contactformulier zou leuk zijn. - tarieven ook wellicht. enough for now! grtzz t.[/quote:e3c1c4f58f] Het brakke logo is een groot formaat, als ik die verklein wordt hij zo......Ik heb die gemaakt met Ulead Cool3D, zal hem eens opnieuw maken in een kleiner formaat. Gekrulde letters...Mmmmm is het bedrijfsfont, zal eens kijken of ze beter leesbaar te maken zijn. Teveel info bij Home.....Misschien inderdaad opsplitsen al wil ik niet teveel "verspreide" informatie krijgen Hij wordt gehost bij Blixem en het pakket wat ik heb afgenomen ondersteund geen scripts, is een formulier dan wel mogelijk? Tarieven staan er toch op????? Thnx
Link naar reactie
[quote:a08732e404="teacher"]tarieven ehh... right! "wel kijken maar niet zien" :oops: anyways: Blixem ondersteund dus geen scripts... hmmzz op hotscripts vind je een "remotely hosted" afdeling. Daar vind je ook wel form-mailers. t.[/quote:a08732e404] Nou, Blixem ondersteund wel scripts als je het duurdere pakket neemt, is alleen € 15,- per maand ipv € 5,- vond ik iets teveel verschil voor alleen maar ondersteuning op scripts en FP-extencies Ik zal eens kijken op die site van hotscripts. Zal vanavond ook het logo opnieuw maken, maar dan gelijk op het juiste formaat, en zal de tekst en slogan dan gelijk in het logo meenemen zodat dit duidelijker blijft.
Link naar reactie
Zo op het eerste gezicht is je site niet eens zo slecht. Dat komt omdat de kleuren wel bij elkaar passen en de uitstraling best ok is. Op het tweede gezicht heb je, in aanvulling op de bovenstaande reacties, nog een hoop te doen. Zo slaan die foto's van dat kantoor en de Golden Gate-brug helemaal nergens op. Als je bedrijf nou nog Golden Gate heette ofzo. Nu is het helemaal uit de lucht gegrepen. Als je je wil associeren met een zakelijke omgeving, neem dan een wat anoniemer gebouw ofzo. Of een gestileerd plaatje van netwerkhardware oid. Daaronder staan dan die drie rechthoeken en dat paarse lijngebeuren in de weg te staan. Wat is de functie daarvan? Als je het scherm met vormen wilt vullen, doe het dan in overeenstemming met de rest van je vormgeving. Gebruik een paar kleuren en laat die overal in terugkomen. Kies 1 logo en meedere en laat dat ook terugkomen. Laat dus alles op elkaar aansluiten. Verder is het lettertype lelijk, als bedrijf neem je gewoon een risicoloos lettertype als Arial of Verdana. Gebruik minder aanhalingstekens, onderstreep niks want dan denkt iedereen dat het een hyperlink is. En als je schrijft 'kijk verder onder contracten' dan maak je van van 'contracten' natuurlijk gelijk een hyperlink. Tot slot maak je een erg obscure indruk. Los dat op door een foto van een medewerker erop te zetten, of van jullie bestelbusje met logo, of wat dan ook waaruit blijkt dat je bedrijf ook echt bestaat. Nu zou ik mijn netwerk niet aan jou toevertrouwen.
Link naar reactie
[quote:00bd4f4855="blackboarder"]Dit doet me denken aan een ms proggel :s [img:00bd4f4855]http://www.fno.nl/images/index_box.gif[/img:00bd4f4855] verder... ja. logo is wat brak verder is het wel een goed begin (voor je eerste site)[/quote:00bd4f4855] :-) is ook een MS logo, het enige platform wat ik ondersteun.....vandaar Logo is inmiddels opnieuw gemaakt met de naam en slogan als image. Ben de site nu opnieuw aan het opbouwen, maar dan met frames om het overgaan van pagina's wat soepeler te laten lopen.
Link naar reactie
[quote:614c3d4548="teacher"]eehmmm ik weet niet of je zomaar een MS logo mag gebruiken.. iets met copyright enzo.. t.[/quote:614c3d4548] Tja, dat durf ik ook niet te zeggen, maar ze mogen blij zijn dat ik gratis reclame voor ze maak :wink: "(is niet het officiele logo echter alleen een beeldmerk, weet dus eerlijk gezegd niet of het een geregistreerd plaatje is, anders hoor ik het wel van Bill....... Ok, site opnieuw opgebouwd, echter nu met frames, logo opnieuw gemaakt en de naam en slagzin als image meegenomen, ander lettertype genomen, kleinere leestekens gebruikt, onderstrepen wat geen hyperlink is weggehaald, bij verwijzingen naar contracten ook een hyperlink gemaakt. De nietszeggende plaatjes heb ik laten staan, ik vind ze zelf wel een toegevoegde waarde voor de lay-out, tevens het MS logo met daarnaast (aangepast) paars "opvulsel, dit heb ik gelaten aangezien ik niet al teveel content heb en dit de site naar mijn idee leuk opfleurt. Wat vinden jullie ervan?????
Link naar reactie
[b:84a81784a5]<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="Netwerk Ondersteuning Flevoland Almere systeem netwerk beheer systeembeheer netwerkbeheer">[/b:84a81784a5] Beter is het om 1 mooie zin te maken [b:84a81784a5]<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="netwerk, beheer, netwerkbeheer, systeem, systeembeheer, bedrijven, support, netwerk, support, windows, ondersteuning, flevoland, almere, ondersteuning, netwerkondersteuning, service, contract, servicecontract,netwerk, beheer, netwerkbeheer, systeem, systeembeheer, bedrijven, support, netwerk, support, windows, ondersteuning, flevoland, almere, ondersteuning, netwerkondersteuning, service, contract, servicecontract, netwerk, beheer, netwerkbeheer, systeem, systeembeheer, bedrijven, support, netwerk, support, windows, ondersteuning, flevoland, almere, ondersteuning, netwerkondersteuning, service, contract, servicecontract, ">[/b:84a81784a5] Te vaak komt hetzelfde woord voor, hierdoor zal je niet hoger komen in de lijst. [b:84a81784a5]<META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW">[/b:84a81784a5] Niets mis mee [b:84a81784a5]<META NAME="REVISIT-AFTER" CONTENT="3 MONTH">[/b:84a81784a5] is het niet month[b:84a81784a5]s[/b:84a81784a5] [b:84a81784a5]<TITLE>Flevo Netwerk Ondersteuning netwerkbeheer systeembeheer ondersteuning flevoland netwerk beheer systeem , bedrijven, support netwerk support windows almere ondersteuning netwerkondersteuning service contract servicecontract</TITLE>[/b:84a81784a5] Beter is iets korts, zoals: Flevo Netwerk Ondersteuning [b:84a81784a5]<!-- Flevo,netwerk,ondersteuning --><cmt> <meta http-equiv="Content-Language" content="en-us"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Flevo Netwerk Ondersteuning</title> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">[/b:84a81784a5] ALLES VERWIJDEREN !!!
Link naar reactie
eehhmmm omdat je nu frames hebt, kan je beter bij de robots dit zetten: <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, NO-FOLLOW"> Anders worden je child-pagina's los geindexeerd. Die eerste title tag mag idd wel weg. deze moeten wel blijven staan: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Flevo Netwerk Ondersteuning</title> t.
Link naar reactie
[quote:c3d532309c="TDB"][b:c3d532309c]<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="Netwerk Ondersteuning Flevoland Almere systeem netwerk beheer systeembeheer netwerkbeheer">[/b:c3d532309c] Beter is het om 1 mooie zin te maken [b:c3d532309c]<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="netwerk, beheer, netwerkbeheer, systeem, systeembeheer, bedrijven, support, netwerk, support, windows, ondersteuning, flevoland, almere, ondersteuning, netwerkondersteuning, service, contract, servicecontract,netwerk, beheer, netwerkbeheer, systeem, systeembeheer, bedrijven, support, netwerk, support, windows, ondersteuning, flevoland, almere, ondersteuning, netwerkondersteuning, service, contract, servicecontract, netwerk, beheer, netwerkbeheer, systeem, systeembeheer, bedrijven, support, netwerk, support, windows, ondersteuning, flevoland, almere, ondersteuning, netwerkondersteuning, service, contract, servicecontract, ">[/b:c3d532309c] Te vaak komt hetzelfde woord voor, hierdoor zal je niet hoger komen in de lijst. [b:c3d532309c]<META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW">[/b:c3d532309c] Niets mis mee [b:c3d532309c]<META NAME="REVISIT-AFTER" CONTENT="3 MONTH">[/b:c3d532309c] is het niet month[b:c3d532309c]s[/b:c3d532309c] [b:c3d532309c]<TITLE>Flevo Netwerk Ondersteuning netwerkbeheer systeembeheer ondersteuning flevoland netwerk beheer systeem , bedrijven, support netwerk support windows almere ondersteuning netwerkondersteuning service contract servicecontract</TITLE>[/b:c3d532309c] Beter is iets korts, zoals: Flevo Netwerk Ondersteuning [b:c3d532309c]<!-- Flevo,netwerk,ondersteuning --><cmt> <meta http-equiv="Content-Language" content="en-us"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Flevo Netwerk Ondersteuning</title> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">[/b:c3d532309c] ALLES VERWIJDEREN !!![/quote:c3d532309c] [quote:c3d532309c]Beter is het om 1 mooie zin te maken[/quote:c3d532309c] Ok, is het niet zo dat deze woorden ook opgenomen worden in de search-engines, dan zal ik zoveel mogelijk van deze woorden in de zin moeten gebruiken dus. [quote:c3d532309c]Te vaak komt hetzelfde woord voor, hierdoor zal je niet hoger komen in de lijst.[/quote:c3d532309c] O, mij is verteld dat dit wel zo was, welke "truukjes" zijn er om wel hoog te komen, behalve aanmelden bij zoveel mogelijk zoekmachines? [quote:c3d532309c]is het niet month[b:c3d532309c]s[/b:c3d532309c][/quote:c3d532309c] Deze Tag is aangemaakt door een taggenerator, neem aan dat het dan goed is, was gewoon een copy-paste actie [quote:c3d532309c]Beter is iets korts, zoals: Flevo Netwerk Ondersteuning [/quote:c3d532309c] Geldt hier ook niet dat hoe meer woorden, hoe groter de vindkans??? Ik zal de overbodige html-code eruithalen Bedankt voor de suggesties
Link naar reactie
[quote:5ec427ab34="teacher"]Nog steeds vind ik dat je de info onder "home" wel kan uitsplitsen; maar "if you decided against", so be it. Ik stoor me aan het nedstat icoon; je kan er een beter plaats voor verzinnen; helemaal linksboven in de hoek bijvoorbeeld. Wellicht kan je het plaatje (met een klein truukje) een beetje verkleinen. grtzz t.[/quote:5ec427ab34] Ik zal eens kijken of het uigesplitst kan worden, vond net ergens op internet dat de vindkans groter wordt als je meer dan 5 pagina´s hebt, kan dus geen kwaad. Ik zal kijken of die Nedstat icoon verkleint kan worden, je bedoelt met linksboven in de "header" ???? Hoe vinden jullie de opbouw nu geworden zo in frames??? beter of niet????
Link naar reactie
Het "probleem" met vaak dezelfde veel woorden gebruiken is het volgende: searchengines zijn inmiddels zo "slim" geworden dat zij niet alleen maar naar absolute hits kijken maar ook naar relatieve. Het systeem kijkt dus niet alleen OF het woord gevonden wordt maar ook wat de verhouding is tussen dat woord en het totaal: Stel je hebt "netwerk, netwerkbeheer, beheer, onderhoud" en je hebt "netwerk, netwerkbeheer". Er wordt gezocht naar netwerk. Dan zal de 1e 25% score hebben en de 2e 50%. De 2e komt dan in de lijst boven de 1e te staan !!
Link naar reactie
Nou kijk, wat ik bedoel is dit: stel je voor dat iemand via google [b:86dff33619]alleen[/b:86dff33619] de tarieven pagina vind, zonder de rest van je frames eromheen. Die haakt dus af. Je kan 2 dingen doen: 1. terug naar tabellen 2. [url=http://www.jwweb.com/20011013.html]dit[/url] even lezen En mbt het nedstat icoon; ja, helemaal in de hoekweg-gestopt zodat 'ie niet zo'n prominente plaats inneemt... t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...