Ga naar inhoud

[sitecheck] www.permanentinformatiepunt.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

[url]www.permanentinformatiepunt.nl[/url] Dit is de site die ik heb gemaakt voor de school waar ik werk als applicatiebeheerder. Het is een site bedoeld voor mensen die willen, of al studeren in de zorgsector, overigens. Er worden nog een paar correcties gemaakt (wat betreft de inhoud van een aantal opleidingen), maar we wilden het nú de lucht in hebben :wink: De vraag: Is het (globaal) inhoudelijk wat, maar ook grafisch?
Link naar reactie
Werkt in opera trouwens ook niet. De navigatie is compleet weg, tenzij je over een link gaat, dan kleurt hij, dus ik denk dat de links er wel staan maar aangezien ze wit zijn en de blauwe achtergrond niet getoond wordt, zie je de links dus niet. Als je niet snapt wat ik bedoel zal ik wel een screendump maken. Trouwens, in mozilla werkt hij ook niet. Tja, misschien wel mooie site maar wat heb je er aan als hij in 3 browsers niet werkt.
Link naar reactie
[quote:51ebc9cac8="Young Crazy Fool"]Tja, misschien wel mooie site maar wat heb je er aan als hij in 3 browsers niet werkt.[/quote:51ebc9cac8]Tja, dat is wel een verkeerde afschildering van de werkelijkheid natuurlijk. Dan kan je net zo goed zeggen dat de site maar in één van de tientallen browsers werkt, feit blijft dat toch meer dan 95% van de internetters IE gebruikt. Overigens zijn de overige 5% nog steeds goed voor enkele honderdduizenden potentiele bezoekers... Maar goed, deze discussie is al meerdere keren gevoerd. - Basje.
Link naar reactie
Komkom...het was ook maar een persoonlijke mening van Wiep! Daarbij komt dat hij ook wel een beetje gelijk heeft... Verder ziet het er keurig, en duidelijk uit! Oja... nog een typfoutje gevonden: In het mailformulier staat: Alle velden dienen ingevult te worden. Ingevult moet zijn: ingevul[b:983926d45d]d[/b:983926d45d]
Link naar reactie
[quote:7fa98de907="Wiep Corbier"]Kan aan mij liggen, maar ik vind het net zo'n flipperkast als De Telegraaf. Veel teveel irritante flitsen en bewegingen.[/quote:7fa98de907] Jaaaaa, Wiep zal eens geen commentaar hebben op iets wat hij zelf niet kan. Kan jij eigenlijk wel iets Wiep? Behalve ouwehoeren en iedereen kleineren en afzeiken!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...