Ga naar inhoud

Vraagje over popupwindow


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:3155f75528="E gozeling"]Ik heb dus IE 6.0 inclusief Javavirtual machine, misschien ligt het daar aan.[/quote:3155f75528] Ik veronderstel het ook, doch durfde het niet te luid zeggen. Ik heb de popup dan ook maar verwijderd aangezien dit toch een (voor de meesten) vervelend geval is. Alvast bedankt voor de reactie
Link naar reactie
[quote:e7df9f6c24="D Spaans"]Ik krijg hem op de goede grootte hoor, al moet ik wel zeggen dat ik absoluut geen fan ben van een dergelijke pagina, maar dat terzijde. Oh ja, ik zag al dat het .be was...maar wegbeschrijving :lol: ;) Spaans[/quote:e7df9f6c24] Wat is er mis met wegbeschrijving??? :o Hoe noemen jullie dat dan?
Link naar reactie
[quote:2aed02a8fd="olivier"][quote:2aed02a8fd="D Spaans"]Ik krijg hem op de goede grootte hoor, al moet ik wel zeggen dat ik absoluut geen fan ben van een dergelijke pagina, maar dat terzijde. Oh ja, ik zag al dat het .be was...maar wegbeschrijving :lol: ;) Spaans[/quote:2aed02a8fd] Wat is er mis met wegbeschrijving??? :o Hoe noemen jullie dat dan?[/quote:2aed02a8fd] Nou, weet je wat het is. Je geeft eerst een hyperlink met de naam wegbeschrijving, maar als het venster geopend is, staat er opeens routebeschrijving. Nu gebruiken bedrijven voornamelijk routebeschrijving. Vandaar dat ik wegbeschrijving wel een beetje raar vond klinken :P Spaans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...